  • 11. Data: 2016-11-18 09:13:00
    Temat: Re: Kamera, rejestrator
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 18 Nov 2016 00:24:01 +0100
    Nikt <n...@l...localhost> wrote:

    > większa szansa, że w razie czego odczytasz numery rejestracyjne

    To już lepiej 720p i 60 klatek

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 12. Data: 2016-11-18 13:02:49
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2016-11-18 09:13, szerszen wrote:

    > To już lepiej 720p i 60 klatek

    hmm, wydaje mi się że nie, niezależnie jak szybko mija mnie auto, 30
    klatek jest wystarczające żeby uchwycić tablice, a im wyższa
    rozdzielczość tym większa szansa ich odczytania, ale mogę się mylić.

  • 13. Data: 2016-11-18 13:36:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po co komu numery samochodu ktory mija albo fhd jak ktos z boku poza zasiegiem
    kamery przywali? Uwazam ze kamera ma mnie chronic ze w jakiejs sytuacji nie
    spowodowalem zdarzenia ze stratami. Kamere mam istawiona tak ze patrzy na chodnik i
    widzi jeszcze co na drodze ale ledwo siega na to co po mojej lewej.

  • 14. Data: 2016-11-18 13:57:38
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2016-11-18 13:36, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    widzi jeszcze co na drodze ale ledwo siega na to co po mojej lewej.

    https://www.youtube.com/watch?v=GCImPk59pJw

    tutaj właśnie ktoś myślał tak samo: "na co mi porządna kamera"
    efekt jest taki, że numerów brak, kierowca uciekł, a z opisu: "dostało
    koło i nie bardzo było jak kontynuować jazdę, nie wspominając o pościgu."

    nie chce mi się szukać filmików jak jadący z przeciwka uderzył
    lusterkiem w lusterko i nie zatrzymał się. Sam miałem taką sytuację
    wiele lat temu, jak jeszcze nie było kamerek.

  • 15. Data: 2016-11-18 14:28:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Nov 2016 13:57:38 +0100, w <o0mts2$kmn$1@node1.news.atman.pl>, Nikt
    <n...@l...localhost> napisał(-a):

> [...]
    > lusterkiem w lusterko i nie zatrzymał się. Sam miałem taką sytuację
    > wiele lat temu, jak jeszcze nie było kamerek.

    Z tego filmu dało się odczytać numery, youtube znakomicie obcina jakość.

  • 16. Data: 2016-11-18 14:38:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z oryginalu 640x480 tez odczytasz numery.

  • 17. Data: 2016-11-18 14:42:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co ma brak numerow do braku odszkodowania? Nic. Jakis tam fundusz jest od tego zeby w
    przypadkach w ktorych sprawca nie jest znany wyplacal odszkodowania. Czy jak
    poszkodowany mial by numery, pesel kierowcy, daty urodzin jego dzieci to zmienilo by
    to cos w kwestii naprawy jego samochodu. Film bez numerow jest tak samo istotny jak z
    numerami. Pokazuje ze nie moja wina

  • 18. Data: 2016-11-18 15:04:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.11.2016 09:11, szerszen wrote:
    > Mało precyzyjne stwierdzenie. Bo spokojnie mogę udowodnić że to nieprawda ;)
    > Wszystko zależy od tego jaką jakość nagrania ustawi, im większa, tym mniej się
    nagra.

    Mało precyzyjnie napisałeś bo nie wszystko zależy od jakości nagrania.
    Zamiast starać się być precyzyjnym wystarczy napisać mniej więcej - to
    nie jest przecież naukowy elaborat.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2016-11-18 15:05:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.11.2016 14:42, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    to cos w kwestii naprawy jego samochodu. Film bez numerow jest tak samo istotny jak z

    Czasem warto wiedzieć jednak czyja.
    640x480px to stanowczo za mało przy szerokim kącie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2016-11-18 15:36:53

    Fri, 18 Nov 2016 05:38:11 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z oryginalu 640x480 tez odczytasz numery.

    Piszę właśnie o oryginale, a nie filmie z youtube.