  • 71. Data: 2011-08-03 20:49:41
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 20:20, Waldek Godel pisze:

    > A kto pisał o keychain camera?
    ja pisałem! Dlaczego Pytasz?
    > Ja pisałem o konkretnej kamerze, typ 808 model #11, dosyć znana wśród
    > modelarzy, bo jest na tyle lekka, że daje się to zamontować nawet do bardzo
    > lekkich zabawek.
    tak. W obudowie breloczka, paczki gum do żucia, wbudowana w okulary.
    PRoblem jest taki ze nie zawsze wiadomo którą wersję sie kupuje.
    najpopularniejsza jest ta która ma 640x480 punktów choć jej materiał
    jest interpolowany do wyższych rozdzielczości. to co tutaj prezentowali
    koledzy, (poza jednym na początku) jest podobnej jakości, wiec różnica
    jest jedynie w "automatyce" i wygodzie użytkowania. Twórca wątku musi
    zdecydować czy chce wydać 20zł, czy 200 za to samo za automatem czy 500
    za coś przyzwoitego.

    > tu jest opis różnic między poszczególnymi generacjami kamerki 808:
    > http://www.chucklohr.com/808/C11/index.html
    tutaj jest lepsze:

    http://www.chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions

    ja mam wersje 8, niby ze 720p. Jakoś tego nie widać

    ToMasz

  • 72. Data: 2011-08-03 20:57:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.08.2011 20:32, ToMasz pisze:

    > Czy moja niska ocena materiału filmowego dotknęła Ci boleśnie ze mnie
    > tak z buta traktujesz? Bo chyba czegoś nie rozumiem?

    Dotknelo mnie uzywanie przez Ciebie slow, ktorych znaczenia nie znasz.
    Cos jak ludzie, ktorzy uzywaja "bynajmniej", kiedy chca powiedziec
    "przynajmniej" tylko mysla, ze to pierwsze to po prostu madrzejsza
    wersja drugiego.

  • 73. Data: 2011-08-03 20:58:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 20:46:28 +0200, MZ napisał(a):

    > Zwróć uwagę na koszty dostawy (60 zł) oraz że towar przyjedzie (albo i
    > nie) z Chin. Czyli 3 tygodnie czekania, moooże go nikt po drodze nie
    > ukradnie, moooooże go celnicy nie zatrzymają, mooooże nie każą dopłacić
    > cła, mooooże...itd.

    zieeeew...
    dostawa jest w cenie, jak zaginie, to paypal zwraca pieniądze.
    Ale owszem, zawsze można być niepiśmiennym idiotą którego każdy może dymać
    co krok.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 74. Data: 2011-08-03 20:59:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 20:49:41 +0200, ToMasz napisał(a):

    > http://www.chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions
    >
    > ja mam wersje 8, niby ze 720p. Jakoś tego nie widać

    wersja 11 nagrywa ładne 720p
    Zresztą stąd jej popularność

  • 75. Data: 2011-08-03 21:04:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.08.2011 20:41, Gabriel'wilk' pisze:
    > Jeśli masz wolne 1200pln to kup sobie taka (
    > http://www.kamerywyczynowe.pl/product/kamera-contour
    hd-1080p/34/?gclid=CLnQobqmsaoCFRYf3wodHGT19A
    > ) wyczynowa i będziesz miał banana od uch do ucha :-)

    Kolega testowal podobna HD Hero GoPRO i nie powiem, zeby bylo jakos
    rewelacyjnie:

    http://www.youtube.com/watch?v=VJjAAMZv04c

  • 76. Data: 2011-08-03 21:14:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 20:59, Waldek Godel pisze:

    > wersja 11 nagrywa ładne 720p
    > Zresztą stąd jej popularność

    Ile kosztuje w najtańszej wersji? bo ja znalazłem za 39usd :(

    ToMasz

  • 77. Data: 2011-08-03 21:26:29
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 20:58, Waldek Godel pisze:

    > zieeeew...
    > dostawa jest w cenie, jak zaginie, to paypal zwraca pieniądze.
    > Ale owszem, zawsze można być niepiśmiennym idiotą którego każdy może dymać
    > co krok.

    Co do bycia "niepiśmiennym idiotą" to najwyraźniej sam nim jesteś,
    pisząc np. o dostawie w cenie. Jak byk stoi że ta chinszczyzna kosztuje
    69 zł + 60 zł za list polecony z Chin. Reszty nie skomentuję, bo do
    pewnego poziomu nie warto się zniżać. Naganiaj dalej naiwnych, ale nie
    myśl że nikt tego nie zauważy.

    --
    MZ

  • 78. Data: 2011-08-03 21:28:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 20:58, Waldek Godel pisze:

    > zieeeew...

    jak ziewasz to zasłoń usta. Wklej link, bo nie wszyscy skumali ze z
    przesyłka "hąk kągu" jest tańsza niż z Częstochowy

    http://infobot.pl/r/20hY

    około 93.66zł z przesyłką. z dopiskiem: gift, value 5$. Na 99%
    przejdzie bez cła i podatku.

    > dostawa jest w cenie, jak zaginie, to paypal zwraca pieniądze.
    > Ale owszem, zawsze można być niepiśmiennym idiotą którego każdy może dymać
    > co krok.

    Wcześniej chińczyk przeprosi Ciebie, Twoją rodzinę i odda kasę.

    ToMasz

  • 79. Data: 2011-08-03 21:30:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 21:14:07 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ile kosztuje w najtańszej wersji? bo ja znalazłem za 39usd :(

    No gdzieś w tych okolicach, plus minus jakieś 5 baksów.
    To i tak najlepsza cena za taką jakosć. Żeby tylko jeszcze autoignition dorobili, to
    już w ogóle byłby ideał

  • 80. Data: 2011-08-03 21:38:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 21:28:55 +0200, ToMasz napisał(a):

    > http://infobot.pl/r/20hY
    >
    > około 93.66zł z przesyłką. z dopiskiem: gift, value 5$. Na 99%
    > przejdzie bez cła i podatku.

    Mniej więcej tyle samo jest na dealextreme
    Wersję z diodami IR można sobie darować, są równie użyteczne jak produkty
    TV Mango, lepiej się upewnić, że zamawia się model z obiektywem o kącie
    widzenia 120 stopni - prawdziwe, a nie w folderze.
    Bardzo wątpię, żeby akurat ten miał taki kąt widzenia.

    > Wcześniej chińczyk przeprosi Ciebie, Twoją rodzinę i odda kasę.

    to różnie bywa, dlatego w wolę mieć kilka instancji odwoławczych po drodze.
    Dealextreme, poza długim czasem dostawy jest OK, oczywiście pod warunkiem,
    że się zna angielski. Miałem kiedyś jakąś tanią kamerkę, która generalnie
    działała, ale nie miała autoignition, a według opisu powinna mieć.
    Wymienili bez problemu na inny model, zwrócili nawet kasę za przesyłkę
    zwrotną i rozliczyli z niej różnicę cen modeli.