    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera do samochodu
    Date: Wed, 03 Aug 2011 20:49:41 +0200

    W dniu 03.08.2011 20:20, Waldek Godel pisze:

    > A kto pisał o keychain camera?
    ja pisałem! Dlaczego Pytasz?
    > Ja pisałem o konkretnej kamerze, typ 808 model #11, dosyć znana wśród
    > modelarzy, bo jest na tyle lekka, że daje się to zamontować nawet do bardzo
    > lekkich zabawek.
    tak. W obudowie breloczka, paczki gum do żucia, wbudowana w okulary.
    PRoblem jest taki ze nie zawsze wiadomo którą wersję sie kupuje.
    najpopularniejsza jest ta która ma 640x480 punktów choć jej materiał
    jest interpolowany do wyższych rozdzielczości. to co tutaj prezentowali
    koledzy, (poza jednym na początku) jest podobnej jakości, wiec różnica
    jest jedynie w "automatyce" i wygodzie użytkowania. Twórca wątku musi
    zdecydować czy chce wydać 20zł, czy 200 za to samo za automatem czy 500
    za coś przyzwoitego.

    > tu jest opis różnic między poszczególnymi generacjami kamerki 808:
    > http://www.chucklohr.com/808/C11/index.html
    tutaj jest lepsze:

    http://www.chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions

    ja mam wersje 8, niby ze 720p. Jakoś tego nie widać

    ToMasz