  • 31. Data: 2009-10-28 08:07:48
    Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d394fb97-fb9f-4d11-a1d8-

    >P.s F&F mieli zamknąć do końca roku :D

    No nie wydaje mi się

    Jak tam byłem tydzień temu to towaru nawalone po sufit, nowe marki (znaczy
    mówie o ciuchach).

    Motocykli też pełno, samych kateemów z dziesięć, gdyż F&F to nie tylko ktm,
    tam jest też sklep suzuki i kawasaki (i też motocykli pełno) dużo quadów i
    takich tam...

    Nie widać ani wyprzedaży ani śladów ograniczania działalności

    >I wyjebać na bruk kilku osłow znanych i skompromitowanych w środowisku
    >motocyklistów juz od drugiej połowy lat 90-tych.

    Jeśli o mnie chodzi to Zenek, który mi przynosi do przymierzalni spodnie w
    odpowiednim rozmiarze wcale nie musi być motocyklistą.Ważniejsze, żeby
    chciał pracować i pomóc klientowi a nie chował się po kątach. Rzecz w tym,
    że tam nikomu nie zalezy, żeby cokolwiek sprzedać. Są na to za dumni albo
    jakoś tak... poniżej ich godności jest praca w sklepie. Ale co tam robią w
    takim razie?

    Ostatnio przymierzałem spodnie i wypiąłem z nich podpinki (dwie warstwy).
    Potem zdjąłem to wszytko i oddałem sprzedawcy, mówiąc "przepraszam, ale
    musiałem wypiąć podpinki to pan wepnie, okej?" Minę zrobił jakbym mu nasrał
    do tych spodni i słowem sie nie odezwał. No co to jest do diabła, od czego
    on tam jest? Ani doradzić nie umiał, ani nawet znaleźć rozmiaru... to co on
    tam robi?

    Może zmienią kierownictwo, ale skoro drugi rok tolerują taki stan to wątpię.
    Albo właściciel nie rozumie że utrzymuje bandę darmozjadów, albo tam nie
    chodzi o sprzedawanie czegokolwiek.

    pozdr
    greg

  • 32. Data: 2009-10-28 09:15:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > A jak tam w czasie kompieli błotnych, albo na stromych piaszczystych
    > podjazdach po wycięciu figury - też jest tak słodko?

    w kaluzy do polowy baku dalo rade od kopa - problem tylko byl ze trzeba
    bylo zejsc na prawo i lewa noga kopac a to jest troche trudniejsze :)

    co do podjazdow to nie wiem - nie podjezdzalem nigdy tak zeby lezec
    ogolnie moje male umiejetnosci skutecznie mnie hamuja przed probami
    ale wszystko przedemna :)

    Po glebie na torze sie wstaje - otrzepuje, sprawdza czy nic sie nie
    urwalo - kop i dalej...

    Wszystko sprowadza sie do odpowiedniego ustawienia tloka i tyle :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 33. Data: 2009-10-28 09:31:22
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 28 Paź, 09:07, "greg" <g...@f...com> wrote:

> [...]
    > on tam jest? Ani doradzić nie umiał, ani nawet znaleźć rozmiaru... to co on

    To taki warszawski stajl. Podobny jest w Larsson -Połczyńska. Na
    Gochowskiej jest sopko.

    Taka dygresja. Czasy się zmieniały. "Opakowanie ładniejsze " a
    obyczaje jak za komuny !? Chamstwo , grubiaństwo,
    drobnomieszczaństwo :)

    > Może zmienią kierownictwo, ale skoro drugi rok tolerują taki stan to wątpię.
    > Albo właściciel nie rozumie że utrzymuje bandę darmozjadów, albo tam nie
    > chodzi o sprzedawanie czegokolwiek.

    Ptaszki coś o tym ćwierkały :)
    --
    Big

  • 34. Data: 2009-10-28 10:04:14
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    z.googlegroups.com...
> [...]
    > on
    > tam robi?

    To taki warszawski stajl. Podobny jest w Larsson -Połczyńska. Na

    Ja nie wiem, czy to taki stajl, z taką marną obsługą nie spotkałem się
    nigdzie indziej, w Larssonie nie byłem.

    Jeszcze co do terminów sprowadzania części: mam tylko doświadczenia z Hondą
    Plaza - termin - 4 dni robocze i _nigdy_ nie było dłużej, jest miło i
    profesjonalnie. Dlatego lubię miec Hondy :-) Ceny - no cóż, motocyklizm to w
    ogóle drogie hobby jest...

    Może F&F to jakaś pralnia jest rzeczywiście i klient tylko przeszkadza...

    pozdro
    greg

  • 35. Data: 2009-10-28 12:16:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    greg pisze:

    > Jeszcze co do terminów sprowadzania części: mam tylko doświadczenia z
    > Hondą Plaza - termin - 4 dni robocze i _nigdy_ nie było dłużej

    Cienko. Znam dealera Hondy w Warszawie ktory sporwadza czesci w 2 dni.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 36. Data: 2009-10-29 09:56:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-28 10:15:04 +0100, Norbi <n...@o...pl> said:

    > w kaluzy do polowy baku dalo rade od kopa - problem tylko byl ze trzeba
    > bylo zejsc na prawo i lewa noga kopac a to jest troche trudniejsze :)

    Mi tam lewą kopie się dobrze ;-)

> [...]
    > ale wszystko przedemna :)
    >
    > Po glebie na torze sie wstaje - otrzepuje, sprawdza czy nic sie nie

    Nooo. Chyba że jesteś już zdrowo zmachany, musisz najpierw wykopać
    motocykl, albo go odwrócić na stoku i sprowadzić (nie zawsze da się
    wsiąść), a na koniec, gdy padasz już na ryj, jeszcze odkopać bydle, bo
    się ciut zalało. NIe wiem, może to ja jestem aż taki cienias, ale są
    chwile, gdy po czymś takim, jak już zagada, to mi się wcale nie chce
    dalej jeździć. Poleżałbym ;-)

    > Wszystko sprowadza sie do odpowiedniego ustawienia tloka i tyle :)

    Zwłaszcza jak się nie ma autodeko.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 37. Data: 2009-10-29 09:58:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-28 13:16:18 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Cienko. Znam dealera Hondy w Warszawie ktory sporwadza czesci w 2 dni.

    Bywają różnice w tym co oferują Ziutkowi, co raz do roku zamawia 5
    śrubek, a stale coś biorącymi warsztatami.

  • 38. Data: 2009-10-29 10:11:31
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał

    > Zwłaszcza jak się nie ma autodeko.

    A ja mam wrazenie,ze przez to moje autodeko wlasnie trudniej mi zlapac
    kompreche.
    Chyba,ze nie potrafie ;)
    Ale nie widze potrzeby auto jak ma sie dodatkowo reczny deko.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 39. Data: 2009-10-29 10:15:00
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Mi tam lewą kopie się dobrze ;-)

    OIDP w KTM-ie kopnik jest po lewej - popraw jesli sie myle ale nie
    mialem nigdy do czynienia z KTM - ja w DRZ mam po prawej :)

> [...]
    > się ciut zalało. NIe wiem, może to ja jestem aż taki cienias, ale są
    > chwile, gdy po czymś takim, jak już zagada, to mi się wcale nie chce

    Kup YZ 426 - wtedy po takiej glebie sobie troche polezysz - zeby nie
    zalac swiecy kopaniem od razu... :)

    > Zwłaszcza jak się nie ma autodeko.

    W DRZ to latwo sie ustawia - naciskasz dekompresator naciskasz kopnik
    az odskoczy wajcha - najlepiej minimalnie jeszcze przeciagnac i kop...

    Szczerze mowiac szybciej odpalam w ten sposob niz znajomy RMZ 250 z
    autodeko :)

    Tyle ze ja z kopania to doktorat robilem
    jak uczylem sie odpalac DR-ke 350 :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 40. Data: 2009-10-29 10:38:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Bywają różnice w tym co oferują Ziutkowi, co raz do roku zamawia 5
    > śrubek, a stale coś biorącymi warsztatami.

    Dealer Hondy. Rozumiesz ? Dealer sprowadza czesci dla klientow.