    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Wed, 28 Oct 2009 11:04:14 +0100
    <hc8u57$4lo$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@z...googlegroups.com>

    "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    news:fb508ae5-bf7d-4015-9c87-92b187ada46b@z41g2000yq
    z.googlegroups.com...
    On 28 Paź, 09:07, "greg" <g...@f...com> wrote:

    > Jeśli o mnie chodzi to Zenek, który mi przynosi do przymierzalni spodnie w
    > odpowiednim rozmiarze wcale nie musi być motocyklistą.Ważniejsze, żeby
    > chciał pracować i pomóc klientowi a nie chował się po kątach. Rzecz w tym,
    > że tam nikomu nie zalezy, żeby cokolwiek sprzedać. Są na to za dumni albo
    > jakoś tak... poniżej ich godności jest praca w sklepie. Ale co tam robią w
    > takim razie?
    >
    > Ostatnio przymierzałem spodnie i wypiąłem z nich podpinki (dwie warstwy).
    > Potem zdjąłem to wszytko i oddałem sprzedawcy, mówiąc "przepraszam, ale
> [...]
    To taki warszawski stajl. Podobny jest w Larsson -Połczyńska. Na
    Gochowskiej jest sopko.

    Ja nie wiem, czy to taki stajl, z taką marną obsługą nie spotkałem się
    nigdzie indziej, w Larssonie nie byłem.

    Jeszcze co do terminów sprowadzania części: mam tylko doświadczenia z Hondą
    Plaza - termin - 4 dni robocze i _nigdy_ nie było dłużej, jest miło i
    profesjonalnie. Dlatego lubię miec Hondy :-) Ceny - no cóż, motocyklizm to w
    ogóle drogie hobby jest...

    Może F&F to jakaś pralnia jest rzeczywiście i klient tylko przeszkadza...

    pozdro
    greg