    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Wed, 28 Oct 2009 09:07:48 +0100

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d394fb97-fb9f-4d11-a1d8-

    >P.s F&F mieli zamknąć do końca roku :D

    No nie wydaje mi się

    Jak tam byłem tydzień temu to towaru nawalone po sufit, nowe marki (znaczy
    mówie o ciuchach).

    Motocykli też pełno, samych kateemów z dziesięć, gdyż F&F to nie tylko ktm,
    tam jest też sklep suzuki i kawasaki (i też motocykli pełno) dużo quadów i
    takich tam...

    Nie widać ani wyprzedaży ani śladów ograniczania działalności

    >I wyjebać na bruk kilku osłow znanych i skompromitowanych w środowisku
    >motocyklistów juz od drugiej połowy lat 90-tych.

    Jeśli o mnie chodzi to Zenek, który mi przynosi do przymierzalni spodnie w
    odpowiednim rozmiarze wcale nie musi być motocyklistą.Ważniejsze, żeby
    chciał pracować i pomóc klientowi a nie chował się po kątach. Rzecz w tym,
    że tam nikomu nie zalezy, żeby cokolwiek sprzedać. Są na to za dumni albo
    jakoś tak... poniżej ich godności jest praca w sklepie. Ale co tam robią w
    takim razie?

    Ostatnio przymierzałem spodnie i wypiąłem z nich podpinki (dwie warstwy).
    Potem zdjąłem to wszytko i oddałem sprzedawcy, mówiąc "przepraszam, ale
    musiałem wypiąć podpinki to pan wepnie, okej?" Minę zrobił jakbym mu nasrał
    do tych spodni i słowem sie nie odezwał. No co to jest do diabła, od czego
    on tam jest? Ani doradzić nie umiał, ani nawet znaleźć rozmiaru... to co on
    tam robi?

    Może zmienią kierownictwo, ale skoro drugi rok tolerują taki stan to wątpię.
    Albo właściciel nie rozumie że utrzymuje bandę darmozjadów, albo tam nie
    chodzi o sprzedawanie czegokolwiek.

    pozdr
    greg