    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Thu, 29 Oct 2009 10:56:40 +0100

    On 2009-10-28 10:15:04 +0100, Norbi <n...@o...pl> said:

    > w kaluzy do polowy baku dalo rade od kopa - problem tylko byl ze trzeba
    > bylo zejsc na prawo i lewa noga kopac a to jest troche trudniejsze :)

    Mi tam lewą kopie się dobrze ;-)

    > co do podjazdow to nie wiem - nie podjezdzalem nigdy tak zeby lezec
    > ogolnie moje male umiejetnosci skutecznie mnie hamuja przed probami
    > ale wszystko przedemna :)
    >
    > Po glebie na torze sie wstaje - otrzepuje, sprawdza czy nic sie nie
    > urwalo - kop i dalej...

    Nooo. Chyba że jesteś już zdrowo zmachany, musisz najpierw wykopać
    motocykl, albo go odwrócić na stoku i sprowadzić (nie zawsze da się
    wsiąść), a na koniec, gdy padasz już na ryj, jeszcze odkopać bydle, bo
    się ciut zalało. NIe wiem, może to ja jestem aż taki cienias, ale są
    chwile, gdy po czymś takim, jak już zagada, to mi się wcale nie chce
    dalej jeździć. Poleżałbym ;-)

    > Wszystko sprowadza sie do odpowiedniego ustawienia tloka i tyle :)

    Zwłaszcza jak się nie ma autodeko.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery