  • 1. Data: 2009-10-26 17:40:48
    Temat: Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Mam w lapie czache do CBF600. Wykonana z czarnego tworzywa. Od srodka
    gladka i blyszczaca, na zewnatrz matowa z drobna struktura. Oznaczenie
    PA 6 sugeruje, ze to poliamid.

    Problem polega na tym, ze lezalo toto niewiadomo gdzie i niewiadomo
    ile czasu i ma przebarwienia. Trudno powiedziec czy to od swiatla czy
    jakiejs innej cholery.

    Pytanie dnia: da sie to jakos zeszlifowac lub potraktowac jakas chemia
    (nitro?) zeby wygladalo lepiej? Pasta polerska IMO odpada bo zostawia
    biale slady na kazdym ciemnym plastiku. Jakies inne patenty poza
    lakierowaniem?

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 2. Data: 2009-10-26 18:02:19
    Temat: Re: Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Czesc,
    Wiem, ze na stacjach benzynowych sprzedaja czernidlo idealnie zaczernia
    wyblakle zderzaki w autach wiec moze i nada sie na ta czesc. Napewno na
    strone ze struktura.

    Pozdrawiam Jarek O.

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-10-26 18:06:52
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Paź, 18:40, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Mam w lapie czache do CBF600. Wykonana z czarnego tworzywa. Od srodka
    > gladka i blyszczaca, na zewnatrz matowa z drobna struktura. Oznaczenie
    > PA 6 sugeruje, ze to poliamid.

    W jakim sensie na zewnątrz? Mówisz o takim "chropowatym" plastiku
    używanym np. do wypełnień w owiewkach?

> [...]
    > (nitro?) zeby wygladalo lepiej? Pasta polerska IMO odpada bo zostawia
    > biale slady na kazdym ciemnym plastiku. Jakies inne patenty poza

    Nitro to chyba jeszcze większego syfu narobi.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-10-26 18:55:52
    Od: Subframe <m...@g...com>

    Jakies inne patenty poza
    > lakierowaniem?

    Jednak bym polecal malowanie.
    Kup farbe w spraju czarny mat w hipermarkecie. Latwo sie maluje, nie
    ma zaciekow. Dobrze kryje.
    Ja tak pomalowalem zwoje plastki i po paru latach sa jak nowe.
    Te czarnidla z CPN sa kiepskie bo na krotko starczaja, juz lepiej
    pasta do butow.
    pozdr
    Subframe

  • 5. Data: 2009-10-26 21:44:24
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 26 Paź, 19:55, Subframe <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Ja tak pomalowalem zwoje plastki i po paru latach sa jak nowe.
    > Te czarnidla z CPN sa kiepskie bo na krotko starczaja, juz lepiej

    albo pronto przeciw kurzowi, moze byc do drewna - w poprzedni weekend
    wyczyscilem tym caly motocykiel i efekt jest naprawde niezly

    scibor
    czarna perla CBF500 - pronto posprzato

  • 6. Data: 2009-10-27 06:26:35
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 26 Paź, 18:40, doktorski wrote:

> [...]
    > (nitro?) zeby wygladalo lepiej? Pasta polerska IMO odpada bo zostawia
    > biale slady na kazdym ciemnym plastiku. Jakies inne patenty poza

    Probowales podgrzac?

    --
    pozdrawiam,
    lesor cb1300 Rossynant

  • 7. Data: 2009-10-27 09:33:06
    Od: duddits <d...@b...com>

    scibor1 pisze:
    > albo pronto przeciw kurzowi, moze byc do drewna - w poprzedni weekend
    > wyczyscilem tym caly motocykiel i efekt jest naprawde niezly

    Hehe, potwierdzam. Też tak czyszczę moto z kurzu. Efekt utrzymuje się
    zadziwiająco długo :)

    --
    duddits

  • 8. Data: 2009-10-27 09:44:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Paź, 07:26, lesor <l...@o...pl> wrote:

    > Probowales podgrzac?
    E-e, jeszcze nic nie probowalem. Nowka kosztuje chore pieniadze a ta
    byla jedyna na alledrogu. Poki co pytam madrzejszych kolegow.

    Przy okazji: w tejze czaszy sa 2 wciskane (radelkowane), gwintowane i
    nacinane tuleje mosiezne robiace za nakretki srub mocujacych
    reflektor. Rozmiar gwintu M5, dlugosc ok. 8 mm, srednica zewnetrzna
    jakies 6,5 mm. Na fiszkach nie widze zeby toto wystepowalo jako czesc
    zamienna. W ynternecie znalazlem oferte tegoz ale w ilosciach
    hurtowych. Jakies sugestie gdzie tego szukac w detalu (ynternet lub
    Wawa i okolice)? Asmet ma ale od rozmiaru M6...

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 9. Data: 2009-10-27 09:56:22
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 27 Paź, 10:44, doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > hurtowych. Jakies sugestie gdzie tego szukac w detalu (ynternet lub
    > Wawa i okolice)? Asmet ma ale od rozmiaru M6...

    Poka zdjęcie albo narysuj o co Ci chodzi :-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 10. Data: 2009-10-27 10:33:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    doktorski pisze:
> [...]
    > reflektor. Rozmiar gwintu M5, dlugosc ok. 8 mm, srednica zewnetrzna
    > jakies 6,5 mm. Na fiszkach nie widze zeby toto wystepowalo jako czesc

    Nie wystepuje. To jest wciskane w procesie produkcji (czesto zalewane
    juz na etapie produkcji plastikowego elementu we wtryskarce) i stanowi
    integralna czesc plastikowejgo elementu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition