  • 171. Data: 2012-04-08 19:06:36
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > MacBook mojej pani ma matrycę IPS. To nie jest to samo, co ma "każdy
    > tani lapek" - oczywiście da się znaleźć coś podobnej klasy lub lepsze
    > - ale nie będzie to już tanie.

    swego czasu szukałem lapka do zdjeć i patrzyłem też na sprzęt jabłkowy nie
    zauważyłem tam dobrej jakości matrycy.

    chyab że trzeba dać to 10000

  • 172. Data: 2012-04-08 22:37:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 19:06:36 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > swego czasu szukałem lapka do zdjeć i patrzyłem też na sprzęt jabłkowy nie
    > zauważyłem tam dobrej jakości matrycy.

    Osobiście też sięgnąłbym raczej po Sony, lecz oddaję Makowi co jego:
    matryca była lepsza niż większość tego co było dostępne w porównywalnej
    cenie dostępne z PC

    > chyab że trzeba dać to 10000

    Nie wiem jak teraz, ale maczek o którym pisałem jest z przed półtora roku i
    kosztował chyba coś koło 4.5tys.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 173. Data: 2012-04-08 22:41:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    "
    > Na koniec sugerowałbym już koniec tego offtopu - wszyscy daliśmy się
    > sprowokować trollowi do flejmu, w dodatku nie związanego z tematem grupy.
    > Więc może już dość tego.

    Zgoda.
    "

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 174. Data: 2012-04-09 22:35:27
    Od: atm <...@v...pl>

    > Brales pod uwage serie Precision?
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6600-i7-2720-16-25
    0-q3000-gw36-pn-i2252926094.html

    Ten jest fajny:
    http://allegro.pl/dell-precision-m6500-i7-m7820-500g
    b-1920x1200-nbd-i2251725000.html
    Matowy ekran i rozdz. 1920x1200, teraz takie ze swieca...

  • 175. Data: 2012-04-10 00:37:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ten jest fajny:
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6500-i7-m7820-500g
    b-1920x1200-nbd-i2251725000.html

    > Matowy ekran i rozdz. 1920x1200, teraz takie ze swieca...

    A i owszem, do przykładowo programowania także, ale przy tej
    rozdzielczości strasznie małe literki są :) oczęta bystre wskazane.

    Ma w zasadzie same zalety poza 3-ma drobnymi rzeczami (dla mnie):
    1. Jest obronny - potwornie ciężki, ale cóż, przy okazji masywny.
    2. Zasilacz jaki do niego dostałem przypomina bardziej cegłę, tyle samo
    też waży, ponad 200W skubany ma.
    3. Filmów się na onym oglądać nie da, tak potwornie źle wyświetla (mam
    NVidię FX3700 z 1G i teoretycznie możliwością korygowania wszystkiego,
    ale i tak nie udało mi się ładnego obrazu uzyskać), typowa konstrukcja
    pod CAD-a.

    Jeżeli miał bym kupić ponownie.... kupił bym.

    __
    Irek.N.

  • 176. Data: 2012-04-10 02:45:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-10 00:37, Irek N. pisze:
> [...]

    > NVidię FX3700 z 1G i teoretycznie możliwością korygowania wszystkiego,
    > ale i tak nie udało mi się ładnego obrazu uzyskać), typowa konstrukcja

    No, ale na zewnętrznym monitorze to chyba "dasię" te filmy?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 177. Data: 2012-04-10 04:51:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    > A tak szczerze mówiąc, to ich JUŻ nie ma (jako producenta komputerów).
    > Już 8 lat temu produkcja wszystkich komputerów stanowiła małą część ich
    > przychodów (coś ledwie powyżej 30%), a teraz utrzymują się we własnych
    > bombastycznych statystykach, bo wliczają do komputerów iPady. Te same
    > ipady które zabiły komputery osobiste i rozpoczęły epokę post-PC (rzekomo)

    Ale dlaczego rzekomo? Przecież iPad FAKTYCZNIE zastępuje wielu ludziom
    laptopa... Mało tego - taką rolę może też w niektórych przypadkach spełnić
    już smartfon jak iPhone a co dopiero wygodny iPad z dużo większym ekranem.

    A skoro tak, to nie widzę problemu z zaliczaniem iPada do komputerów...

    > A japkowni mści się właśnie to ich "designed in california" - w typowym
    > komputerze biurowym albo domowym używanym w dużym mieście już po
    > roku na radiatorze pod wentylatorem jest nie kurz - jest warstwa twardego
    > filcu
    > z tego kurzu. Normalny zbity materiał który można ciąć i kroić. Delle i
    > HPeki
    > zaczynają wyć wentylatorami, po 1.5 roku zaczynają się przegrzewać.
    > Ale Apple mają problemy z bilansem cieplnym już w Apple Store. Więc
    > jakakolwiek warstwa kurzu jest dla nich zabójcza. Często wystarczą 2-3
> [...]

    A co tu ma do rzeczy "designed in California"?
    Sugerujesz że w Kalifornii nie ma dużych miast a w Polsce są? O L.A.
    słyszałeś?
    A może sugerujesz, ze w Polsce ludzie mają po prostu brudniej w domach?

  • 178. Data: 2012-04-10 04:57:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > dowolną kartę PCMCIA. Ale wtedy użytkownik mógłby ingerować w święty
    > pomiot
    > Dżobsa (nie do pomyślenia) oraz kosciół nie móglby się chwalić integracją
    > karty w środku. A to, że integracja była typu "już, naprawiłem" - who
    > cares? Tylko użytkownicy klęli, bo naprawa karty zamiast 200-300 zł
    > kosztowała 500-800 zł (ówcześnie). Ale po chwili im przechodziło, w końcu
    > to ich ukochany, cudowny, niesamowity i jakże emejzing laptop Apple.
    > Dzięki
    > temu oni też są zajebiści, przynajmniej w Starbuksie.

    No ale te karty z których wystawały te anteny też się uszkadzały bo
    użytkownik właśnie często łamał tą wystającą część i musiał kupić nową
    kartę - a że sobie sam z tym poradził bez pomocy serwisu "U Godela"
    to Godel nie ma tych napraw w swoich statystykach i nie docenia
    pomysłu schowania anteny tak, aby nie przeszkadzała nikomu...

    Ja sam sobie ułamałem wystającą antenę GSM w modemie PCMCIA AT&T.
    I sądzę że jak zrobimy ankietę wśród użytkowników laptopów to pewnie
    znajdziemy wielu takich co cierpiało z tego powodu... To przecież normalne.
    Wszystkie wystające elementy, jak wifi w kształcie pendrive usb czy
    też antenek wystających z PCMCIA są w komputerach przenośnych narażone
    na uszkodzenie bo takie komputery używa się w trudnych warunkach: nie
    na biurku tylko na kolanach, na kanapie, w łóżku, w parku, na plaży itp,
    itd.

  • 179. Data: 2012-04-10 05:01:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Ciesz się że udało Ci się nie mieć kontaktu z serwisem Apple w PL.
    > Już w około 1995 roku gdy miałem z nimi pierwszy raz do czynienia był
    > fatalny. Od tego czasu stale się pogarsza. ;-)

    Godel Ci coś naprawiał w Twoim Applu? ?
    Przed chwilą się chwalił że na serwisu Apple dużo kasy zbił...

  • 180. Data: 2012-04-10 09:45:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No i jak odpowie np, że jest lepszy w robieniu i udostępnianiu zdjęć, to
    > androidowe buraki go zaczną gnoić, że wrzucanie słit foci na fejsa jest
    > dla

    fejs jest dla gówniarzy