  • 21. Data: 2016-08-13 12:26:11
    Temat: Re: Jedziesz za szybko? ryp w zawieszenie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dlatego napisałem KAŻDY pojazd. Winny też ma mieć kolec. Wtedy nie byłby
    > winny.

    Mozesz zaczac od siebie, jak nie masz dzieci, to i nagrode zgarniesz...
    Darwina.
    Mialem 2 dzwony, oba nie z mojej winy.
    Najgorsze jest to, ze ludzie miewajacy podobne pomysly czesto dochodza
    do wladzy. Nasz warszawski ZDM i Janusz Galas sa tego tragicznym przykladem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2016-08-13 12:33:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Fajne, poziom Szwecja:

    Jak ktos lubi ogladac ofiary wypadkow, to moze i fajne. Rowerzysta gdyby
    jechal dalej od krawedzi, to by pewnie sie zabil o te slupki obok,
    motocyklista mial wiele szczescia, jak by nie jechal idealnie prosto, to
    tez by mu kask nie pomogl.
    Skad sie takie makabryczne pomysly biora, jakim czlowiekiem trzeba byc,
    zeby cos takiego wymyslic?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2016-08-13 15:36:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.08.2016 12:33, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > akim czlowiekiem trzeba byc,
    > zeby cos takiego wymyslic?

    Homo europaeus - coś jak kiedy Homo sovieticus ;-))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2016-08-13 23:19:56
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    trada.pl...

    > Zawsze uważałem, że zamiast poduszki powietrznej powinien być montowany w
    > każdym pojeździe obowiązkowo taki kolec wyskakujący podczas zderzenia.
    > Świadomość jego istnienia na pewno by miała wpływ na rozwijane
    > prędkości...

    To zamontuj sobie taki kolec i niech ci wyjedzie ktoś na czołówkę (bo mu
    pękła opona na przykład). Skąd się tacy debile biorą?

    --
    Axel

  • 25. Data: 2016-08-14 21:07:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Aug 2016 23:19:56 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:
    > To zamontuj sobie taki kolec i niech ci wyjedzie ktoś na czołówkę
    (bo mu
    > pękła opona na przykład). Skąd się tacy debile biorą?

    A ja nie wiem skąd się biorą idioci co chcą wszystkich na siłę
    uratować. Lepiej żeby były ofiary TYLKO z powodu tej przykładowej
    gumy niż dodatkowo jeszcze przez "lubięzapierdalaczy" w swoich
    "bezpiecznych samochodach", co muszą na ograniczeniu 40 zapierdalac
    80.
    Nie wiem też, jakim trzeba być idiotą aby się nie domyśleć, że ten
    kolec to tylko sugestywna przenośnia by uczulić na skalę zagrożenia,
    którą prawie wszyscy ignorują.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2016-08-14 22:40:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-08 09:48, tintin wrote:
    > Fajne, poziom Szwecja:
    >
    > http://www.break.com/video/sweden-is-installing-thes
    e-innovative-speed-bumps-3040161

    szkoda ze nie rozwineli co w przypadku jak rower\motor\samochod jest na
    tym wynalazku a zbliza sie drugi samochod przekraczajacy predkosc?

  • 27. Data: 2016-08-15 20:14:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 13.08.2016 12:33, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > motocyklista mial wiele szczescia, jak by nie jechal idealnie prosto, to
    > tez by mu kask nie pomogl.

    Żadne szczęście. Wcale nie jest tak łatwo motocykl wyłożyć.

    Shrek