  • 1. Data: 2016-08-07 12:00:25
    Temat: Problemy ze sprzegłem(???)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Pacjent: Swiezo zakupione Doblo 1,6, 2008 rok.

    Przy wrzucaniu biegów i puszczania sprzegła czesto słychać jakieś
    nieprzyjemne stukniecie.
    Jako ze sprzegło nie jest jakies super, podejrzewam, ze jest do wymiany.
    Do tego jadąc powyżej 80km na godzine pojawiały sie jakies wibracje z
    przodu.
    Podejrzewałem opony, wywazyłem koła ale to nie to.

    Wibracje sa tylko wtedy jak sie jedzie z włączonym biegiem, po zrzuceniu na
    luz ustaja - wnioskuje wiec ze to nie kwestia koł tylko raczej układu
    napedowego.

    Pytanie - czy jakies problemy ze sprzegłem (zacisk?) moga powodować
    wibracje (bicie)?

  • 2. Data: 2016-08-07 13:31:50
    Temat: Re: Problemy ze sprzegłem(???)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Przy wrzucaniu biegów i puszczania sprzegła czesto słychać jakieś
    > nieprzyjemne stukniecie.

    jak tylko przy ruszaniu to sprawdz sruby mocowania ramy pomocniczej do
    karoserii i sprawdz też tylną łapę od skrzyni biegów (jest dobrze
    widoczna od spodu bez rozkręcania czegokolwiek.

  • 3. Data: 2016-08-07 14:52:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > jak tylko przy ruszaniu to sprawdz sruby mocowania ramy pomocniczej do
    > karoserii i sprawdz też tylną łapę od skrzyni biegów (jest dobrze
    > widoczna od spodu bez rozkręcania czegokolwiek.

    Ok, dzieki, spojrze.

  • 4. Data: 2016-08-08 09:40:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 7 Aug 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik

> [...]
    > napedowego.
    >
    > Pytanie - czy jakies problemy ze sprzegłem (zacisk?) moga powodować

    Mam podobne objawy w M6 2.0 CiTD. Co prawda przy wrzucaniu biegu nic nie
    stuka, ale czasem przy mocniejszym pałowaniu w momencie wciskania sprzęgła
    czuję stuknięcie na pedale sprzęgła, i też mam wibracje głównie przy
    przyśpieszaniu.

    Z internetów wynika, że to właśnie sprzęgło (tudzież K2M), ale psia mać,
    moje sprzęgło ma dopiero 100k km przeleciane (bo już raz przy 66 było
    wymieniane -- żona dwa razy przypaliła i się zaczęło ślizgać), a ZTCW te
    sprzęgła trzymają spokojnie ponad 200k, podobnie jak K2M.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2016-08-08 13:18:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > moje sprzęgło ma dopiero 100k km
    echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

  • 6. Data: 2016-08-08 13:58:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Aug 2016 13:18:42 +0200, sirapacz

    > echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

    Wiesz, ja na 1/4 mili nie pocinam. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2016-08-08 15:25:52
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Wiesz, ja na 1/4 mili nie pocinam. :D

    ja też nie:) u mnie dociski padają nagminnie:)

  • 8. Data: 2016-08-08 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > echh:) chciałbym by moje tyle wytrzymywały:)

    Sprzegło nie wytrzymuje 100kkm?
    Ty to chyba hobbystycznie je rozwalasz :)

  • 9. Data: 2016-08-08 20:10:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Sprzegło nie wytrzymuje 100kkm?
    > Ty to chyba hobbystycznie je rozwalasz :)

    no wlasnie u mnie padają dociski a nie tarcze. zapewne problem znajduje
    się pomiędzy pedałem sprzęgła a kierownicą.