    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jedziesz za szybko? ryp w zawieszenie
    Date: Sun, 14 Aug 2016 21:07:09 +0200

    On Sat, 13 Aug 2016 23:19:56 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:
    > To zamontuj sobie taki kolec i niech ci wyjedzie ktoś na czołówkę
    (bo mu
    > pękła opona na przykład). Skąd się tacy debile biorą?

    A ja nie wiem skąd się biorą idioci co chcą wszystkich na siłę
    uratować. Lepiej żeby były ofiary TYLKO z powodu tej przykładowej
    gumy niż dodatkowo jeszcze przez "lubięzapierdalaczy" w swoich
    "bezpiecznych samochodach", co muszą na ograniczeniu 40 zapierdalac
    80.
    Nie wiem też, jakim trzeba być idiotą aby się nie domyśleć, że ten
    kolec to tylko sugestywna przenośnia by uczulić na skalę zagrożenia,
    którą prawie wszyscy ignorują.

    --
    Marek