  • 1. Data: 2016-08-07 12:53:21
    Temat: Regenerowana turbina - od kogo brac?
    Od: atm <...@v...pl>

    Na Allegro jest sporo ofert, ceny mocno zroznicowane. Gwarancja od
    rozruchowej do 24 miesiecy.
    Czy macie sprawdzonych, rzetelnych "regeneratorow"?

  • 2. Data: 2016-08-07 14:57:14
    Temat: Re: Regenerowana turbina - od kogo brac?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 12:53:23 UTC+2 użytkownik atm napisał:
    > Na Allegro jest sporo ofert, ceny mocno zroznicowane. Gwarancja od
    > rozruchowej do 24 miesiecy.
    > Czy macie sprawdzonych, rzetelnych "regeneratorow"?

    ja to bym wszedł na jakieś forum Twojego auta

  • 3. Data: 2016-08-07 15:05:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-07 12:53, atm wrote:
    > Czy macie sprawdzonych, rzetelnych "regeneratorow"?

    Raz naprawiałem tutaj:

    http://www.turbo-tec.eu/pl/regeneracja-turbosprezare
    k/

    I w gruncie rzeczy biegała bardzo długo po "regeneracji". Wiedza co
    robią, oceniają koszta na miejscu, po naprawie pracowała niesłyszalnie.
    Znam kilka osób ktore tam robiły i na razie bez większych wpadek. Przy
    czym: skoro padła to warto wiedzieć dlaczego. Może ze starości a może z
    innej awarii.

    Natomiast wiele osób otworzyło warsztaty gdzie wymianiają szpilke,
    łozysko (czasem toczą na tokarce z PRL) i nazywają to regeneracją bo
    kilka miesięcy dalej radę za to ślicznie gwiżdże. Trzeba uważać.