  • 241. Data: 2012-12-22 13:22:31
    Temat: Re: Jebany system
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 20:54:14 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak napisał(a):

    > Samo prowadzenie nie jest trudne, trudne jest prowadzenie i równoczesne
    > skupienie na sytuacji na drodze, myślenie, zachowywanie ostrożności
    > itd. itp. -- do momentu, w którym prowadzenie staje się odruchowe.

    Dlatego na drogi powinno się najpierw wyjeżdżać motocyklem, albo
    skuterem/motorowerem. Prowadzenie jest całkowicie automatyczne i intuicyjne
    i można się skupić na warunkach na drodze. Obserwacja otoczenia też jest
    łatwiejsza.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 242. Data: 2012-12-22 16:06:21
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a krawężnik, przy tylnym dwie stopy. Nie zdałem. Cyc mi opadł.
    > Na placu instruktor mówi bym następnym razem przyniósł flaszkę i wsadził
    > do kieszeni za oparciem fotela. Jak kazał, tak uczyniłem. Efekt? Wyjazd
    > z placu na miasto kilka najbliższych zakrętów w prawo i wjazd na plac z
    > powrotem z pozytywnym wynikiem :)
    > Teraz ekonomia wyparła flaszki. Liczy się kasa i to ciężka. Każda
    > instytucja w tym kraju nawet te najpoważniejsze doją człowieka ile się
    > da na granicy prawa a i często je łamiąc. To dla czego WORD ma tego nie

    jesteś chyba jedynym z wątku, który rozumie o czym pisałem.
    System jest stworzony do nabijania kasy i tyle. Jak pisałem wcześniej, jakby
    pieniądze za poprawki szły dalej a nie zostawały w WORDzie to by zdawalność
    znacznie się poprawiła.

  • 243. Data: 2012-12-22 16:08:18
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 20:54:14 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak napisał(a):

    > dookoła dzieje, albo wrzuceniu luzu po zatrzymaniu na światłach.

    A po co to wrzucanie luzu i z czego ma wynikać?

    --
    Heniek

  • 244. Data: 2012-12-22 17:41:50
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 22.12.2012, HeniekMogiłko <h...@h...he> wroted:

    > A po co to wrzucanie luzu i z czego ma wynikać?

    Z poleceń instruktora. Co o tym myślą inni kierowcy nie ma
    dla kursanta specjalnego znaczenia.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 245. Data: 2012-12-22 17:53:15
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 16:41:50 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak napisał(a):

    > On 22.12.2012, HeniekMogiłko <h...@h...he> wroted:

    > Z poleceń instruktora. Co o tym myślą inni kierowcy nie ma
    > dla kursanta specjalnego znaczenia.

    Skoro tak, to nie ma o czym gadać. Dawno już robiłem kurs i mi kazał być
    gotowym do natychmiastowego startu :-)

    --
    Heniek

  • 246. Data: 2012-12-22 17:59:50
    Od: <9...@7...175950.invalid> (Tom N)

    Grzegorz Staniak w

    > On 22.12.2012, HeniekMogiłko <h...@h...he> wroted:

    > Z poleceń instruktora. Co o tym myślą inni kierowcy nie ma
    > dla kursanta specjalnego znaczenia.

    Dobrze, że kursant słuch sie instruktora, ale...
    "przy braku nawyków/automatyzmów łatwo się zapomina"

    Wrzucanie luzu po przestaniu byciem kursantem i nabyciu nawyków/automatyzmów
    z czego ma wynikać? Z tego, że instruktor tak mówił kursantowi 10-20 lat
    temu?

    > GS

    A może PGR?

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 247. Data: 2012-12-22 18:01:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Było jak? Na pierwszej godzinie wsiadłeś w samochód i pojechałeś w miasto?

    Tak.

    > Bo się więcej stoi w korkach?

    Ja nie stalem. Katowcie.

  • 248. Data: 2012-12-22 18:11:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "HeniekMogiłko" <h...@h...he> napisał w wiadomości

    > A po co to wrzucanie luzu i z czego ma wynikać?

    To co, ciagle nozka na sprzegle?

    BTW wspolczesne pojazdy ekologczne gasza automatycznie silnik, po wrzuceniu
    na luz i odpuszczeniu sprzegla.

  • 249. Data: 2012-12-22 18:11:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Skoro tak, to nie ma o czym gadać. Dawno już robiłem kurs i mi kazał być
    > gotowym do natychmiastowego startu :-)

    A to jakis kurs refleksu byl i pomaranczowe wycieli?

  • 250. Data: 2012-12-22 18:28:00
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 22.12.2012, HeniekMogiłko <h...@h...he> wroted:

    > Skoro tak, to nie ma o czym gadać. Dawno już robiłem kurs i mi kazał być
    > gotowym do natychmiastowego startu :-)

    Różnie z tym bywa. Może to kwestia jakiejś tradycji w danym WORDzie,
    w każdym razie paru znajomych instruktorów mówiło mi, że uczą tak,
    bo egzaminatorzy mogą się przyczepić. Z drugiej strony, wiem że
    niektórzy uczyli (lub nadal uczą) czegoś pośredniego: jeśli jesteś
    na światłach pierwszy -- skup się na szybkim starcie, możesz nie
    wrzucać luzu (nieutrudnianie ruchu jest ważniejsze), ale jeśli
    stoisz dalej to wrzuć luz i puść sprzęgło, a bieg wrzucaj kiedy
    zmienia się światło. Może to takie wyczuwanie czego się mogą czepić
    egzaminatorzy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>