  • 51. Data: 2017-10-03 20:06:45
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w
    <news:oqv5rs$nrd$1@node1.news.atman.pl>:

    > Bo mu czarny pickup drogę zajechał:P

    Podkreśliłem.

    Grzeczna jazda to zgodnie z przepisami -- ten przed nim na środkowym pasie
    jechał koło 80km/h (tyle dozwolone na siekiekowskim)

    I wystarczyło kontrolować lusterka, żeby sie zorientować, że "lewym to tną"
    10:55:02 -- hebel! Pięć sekund to dużo

    --
    'Tom N'

  • 52. Data: 2017-10-03 20:22:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 09:41, p...@g...com pisze:
    > --Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)
    >
    > widzial koparke na prawym zanim Nissan rozpoczal manewr kamikadze wiec gdy tylko
    wskoczyl mu przed maske powinien dac hebel

    Ciekawe dlaczego film bez dźwięku.
    Może zamiast hamować - trąbił.
    Bo, że klął wystarczająco wcześnie to niemal pewne.

  • 53. Data: 2017-10-03 20:36:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2017 o 20:06, TomN pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Podkreśliłem.
    >
    > Grzeczna jazda to zgodnie z przepisami -- ten przed nim na środkowym pasie
    > jechał koło 80km/h (tyle dozwolone na siekiekowskim)

    Więc skoro ten przed nim 80 (skąd wiesz, że akurat tyle) to ten za nim w
    granicach normy (+10). Zresztą głupie gadanie, bo nie prędkość
    nagrywającego była przyczyną. Równie dobrze jakby jechał 140 to byłby
    dawno dalej i też by nie wdupił:P

    > I wystarczyło kontrolować lusterka, żeby sie zorientować, że "lewym to tną"
    > 10:55:02 -- hebel! Pięć sekund to dużo

    Zawsze dajesz w hebel jak widzisz kogoś w lewym lusterku????

    Shrek

  • 54. Data: 2017-10-03 21:15:07
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Więc skoro ten przed nim 80 (skąd wiesz, że akurat tyle)

    Już wcześniej pisałem -- 10 lat tę trase pokonuję codziennie dwa razy,
    chcesz to sie baw i licz po pasach, ja z doświadczenia wiem, że nie było
    szybciej.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zawsze dajesz w hebel jak widzisz kogoś w lewym lusterku????

    Poczytaj może warunek (podkreśliłem)

    Póki co to jakieś 600 000 km zrobiłem, chcesz podyskutować o tym, kiedy i
    dlaczego w hebel daję? Zapraszam, ale merytorycznie.

    PS
    Raz wylądowałem w rowie--bez uszkodzeń (1998), raz minimalną przycierkę na
    parkingu zrobiłem (2015), raz mnie sarna delikatnie trafiła (2016), od 2002
    do 2016 nie miałem mandatów (potem dwa za speedindg na wylocie z
    zabudowanego w przeciągu 2 miesięcy) -- teraz mam 0 pkt.

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2017-10-03 21:38:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2017 o 21:15, TomN pisze:

    > Już wcześniej pisałem -- 10 lat tę trase pokonuję codziennie dwa razy,
    > chcesz to sie baw i licz po pasach, ja z doświadczenia wiem, że nie było
    > szybciej.

    No to gratulację z miarki w oku. Ja zawsze jak widze obraz z kamery to
    nie wiem ile tak naprawdę było. Kamery mocno zniekształcają odczucie
    prędkości. Ale ok - niech będzie 80. Nagrywający w takim razie miał 90
    czyli "grzecznie".

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Poczytaj może warunek (podkreśliłem)

    No więc dajesz w hebel jak lewym tną??? Bez sensu.

    Shrek

  • 56. Data: 2017-10-03 21:54:43
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > No to gratulację z miarki w oku.

    To nie miarka, to wynik 800 przejazdów (ale ty tego nie chcesz zrozumieć)

    > Ja zawsze jak widze obraz z kamery

    Se widź z kamery -- ja to widzę codziennie bez kamery

    > No więc dajesz w hebel jak lewym tną???

    Wyciąłeś dalszy ciąg żeby przytrollować

    > Bez sensu.

    Masz rację. Znowu sie okazało, że dyskusja z tobą jest bez sensu. Pa na
    kolejne 6 miesięcy

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2017-10-03 22:53:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 21:38, Shrek pisze:

    > No więc dajesz w hebel jak lewym tną??? Bez sensu.

    Jesteś aż takim idiotą, że nie rozumiesz podstaw bezpiecznej jazdy?
    Przecież wszyscy wiedzą, że jeśli jedzie się swoim pasem i nie zamierza
    wykonywać żadnych manewrów, to należy bez przerwy patrzeć w lusterka
    boczne oraz wsteczne. A jeśli okazuje się, że jakiś kierowca "tnie
    lewym" i wyprzedza, to przecież każdy normalny człowiek powinien
    natychmiast hamować awaryjnie. I wtedy ma pewne szanse na uniknięcie kraksy.
    Kilku tutejszych mistrzów kierownicy jasno i dobitnie to tłumaczyło. Oni
    inaczej nie jeżdżą. Dla nich taka sytuacja to kaszka z mlekiem, problemu
    by nie mieli najmniejszego.
    :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 58. Data: 2017-10-04 06:21:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2017 o 21:54, TomN pisze:

    > To nie miarka, to wynik 800 przejazdów (ale ty tego nie chcesz zrozumieć)

    > Se widź z kamery -- ja to widzę codziennie bez kamery

    No to gratulację - ja bym się nie podjął ustalenia prędkości na oko na
    podstawie zapisu z kamery. Nawet na ulicy, którą jeżedzę dwa razy
    dziennie od 6 lat.

    > Wyciąłeś dalszy ciąg żeby przytrollować

    Wklejam dalszy ciąg wypowiedzi:

  • 59. Data: 2017-10-04 20:03:28
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Jesteś aż takim idiotą, że nie rozumiesz podstaw bezpiecznej jazdy?

    Hebel rozłożony na 5 sekund to wg miszcza ortografii czym jest...

    > Przecież wszyscy wiedzą, że jeśli jedzie się swoim pasem i nie zamierza
    > wykonywać żadnych manewrów

    Kłamiesz kmiocie -- zbliżał się do pojazdu poprzedzającego, więc *musiał*
    planować jakiś manewr

    > to należy bez przerwy patrzeć w lusterka

    Masz PJ? Powozisz jakimiś automobilem po drogach publicznych dalej niż z
    domu do kościólka? Naparzaj...

    > A jeśli okazuje się, że jakiś kierowca "tnie lewym" i wyprzedza

    Może ciąć prawym i środkowym miszczu ortografii

    > to przecież każdy normalny człowiek powinien natychmiast hamować awaryjnie.

    Czyli dla miszcza ortografiji "hebel w pięć sekund" to hamowanie awaryjne
    -- właśnie pokazałeś swoje doświadczenie

    --
    'Tom N'