  • 11. Data: 2009-12-17 17:53:27
    Temat: Re: Jasny standard AF dla Pentaksa - jaki?
    Od: "vivenda" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hgdjd7$k3l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Raczej tak... Manualna 50/1.4 mam i na cropie jest troszke za waska
    > jednak...

    > O widzisz... bedzie lektura do podusi :)

    A ja polecam : Pentax DA 40 mm f 2.8 Limited

    np:

    Jeżeli światło, ogniskowa i wygląd nie jest barierą to jest to naprawdę
    świetne niedoceniane szkło.
    Ostre, celne i nie znam szybszego AF w systemie pentaxa. Cena również nie
    powala.
    Miałem z podobnego zakresu FA35/2 , FA31/1.8, FA50/1.4 i DA40/2.8
    Z tych 4 zostawiłem DA40/2.8
    Tak naprawdę wybierałem pomiędzy DA40 a FA31 pozostałe dwa to dalekie tyły w
    stosunku do tych.
    Szybkość jednak wskazała na DA40. Pozostałe sprzedałem.
    Dużo obiektywów też nie można mieć bo zamiast robić zdjęcia zastanawiamy się
    który obiektyw podpiąć.
    Obecnie zostałem przy 4 sztukach i jestem zadowolony.
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-12-17 21:17:25
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 17/12/2009 17:53, vivenda wrote:
    > Obecnie zostałem przy 4 sztukach i jestem zadowolony.

    pozostałe to jakie, jeśli można?

    B.

  • 13. Data: 2009-12-18 09:02:15
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hgdor3$b3$1@news.onet.pl>,
    cichybartko nabazgrał:
    > Sam mam Pentax [...], sympatyczny aparat, miałem ogromną chęć na K-X,
    > ale po przejrzeniu oferty [...]
    > Tylko że ja widzę przepaść cenową na niekorzyść
    > Pentaxa, [...] Poczekam chyba sobie [...], na razie mam czym pstrykać.

    Pięknie streszczona sytuacja większości użytkowników Pentaksa :D

    A zdjęcia i tak powstają.

    --
    Ja to zazdroszczę grabarzowi na małym cmentarzu. Tyle ma czasu na
    czytanie czy gapienie się na krzaki...

  • 14. Data: 2009-12-18 09:25:50
    Od: "vivenda" <i...@w...pl>

    > pozostałe to jakie, jeśli można?

    Oczywiście można.

    Zostawiam sobie:

    1. SMC Pentax-DA 21mm F3.2 Limited

    2. SMC Pentax-DA 40mm F2.8 Limited

    3. Tamron SP AF 90 mm F2.8 Di Macro

    i taki na spacery

    4. SMC Pentax-DA 18-250mm F3.5-6.3 ED AL [IF]

    Mam jeszcze SMC Pentax A 1:1.4 50mm (ale już wystawiony na Allegro)