  • 21. Data: 2009-01-18 18:26:12
    Temat: Re: Jasny bez VR czy ciemniejszy z VR
    Od: koala <f...@w...pl>

    docxxx wrote:

    > Nie daje

    > Utrzyma
    >
    > Ja i tak polecalbym 70-300 VR zamiast 55-200 VR.

    Przyjze sie blizej 70-300 VR ale i tak pozostaje czyms wypelnic miedzy
    55-70 chyba ze cos zamiast kita

  • 22. Data: 2009-01-18 21:10:39
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Przyjze sie blizej 70-300 VR ale i tak pozostaje czyms wypelnic miedzy
    > 55-70 chyba ze cos zamiast kita

    Ale po co "wypełniać"? Krok w przód, krok w tył lub przekadrowanie na PC
    wystarczy...

    --
    Lol

  • 23. Data: 2009-01-18 23:45:04
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Paweł W. wrote:

    > Do APS-C?

    do DX :>

    > Z moich doświadczeń wynika, że za długi jest ten krótki
    > koniec, przez co rzadziej zabiera się obiektyw ze sobą. A z obiektywem
    > jest jak z aparatem - najlepszy jest ten, którego ma się pod ręką :D

    ale widziales ze rozwazal tez *80*-200?

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 24. Data: 2009-01-19 09:30:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Valwit pisze:
    > Paweł W. wrote:

    > ale widziales ze rozwazal tez *80*-200?

    Jakoś przegapiłem. Albo ma dość specyficzne wymagania (tak jak np.
    właściciele 100-300 czy 100-400), albo po prostu nie wie, że na APS-C to
    trochę niewygodna ogniskowa. Przynajmniej tak wynika z moich
    doświadczeń. Teraz wydaje mi się, że lepiej zdublować zakres 50-70, niż
    mieć w tym zakresie lukę, która zmusza albo do chodzenia(często się nie
    da), albo do częstej zmiany krótkiego zoomu na długi i na odwrót.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.