  • 1. Data: 2009-01-18 01:01:35
    Temat: exif i autor hurtowo w RAW
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    wiem ze bylo, ale ni hu hu nie moge znaleźć

    czym dodam autora do pińćuset zdjeć w rawach na raz?
    chyba juz za późno......

    pzdr

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-01-18 06:29:14
    Temat: Re: exif i autor hurtowo w RAW
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wiem ze bylo, ale ni hu hu nie moge znaleźć
    >
    > czym dodam autora do pińćuset zdjeć w rawach na raz?
    > chyba juz za późno......
    Ja tam rawów nie daje i spoko - chyba, że to jakieś spec zlecenie.
    Fast Stone fajnie robi ale chiba nie rawy
    AdamCCS

  • 3. Data: 2009-01-18 07:57:51
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > czym dodam autora do pińćuset zdjeć w rawach na raz?
    > chyba juz za późno......

    A ExifTool sprawdzałeś?

    --
    Lol

  • 4. Data: 2009-01-18 09:32:39
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    dzieki - w koncu odpuściłem Rawy i na poziomie jpg zrobił ACDSee

    po prostu chciałem zrobić od razu na Rawach, żeby potem nie zapominać przy
    szybkich konwersjach - jeszcze pogrzebie to kiedys,

    dzieki za tipy

    --

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-01-18 11:46:38
    Od: conik <c...@i...pl>

    basti78 pisze:

> [...]
    >
    > po prostu chciałem zrobić od razu na Rawach, żeby potem nie zapominać
    > przy szybkich konwersjach - jeszcze pogrzebie to kiedys,

    moze proscieje jesli sobie w aparacie wbijesz dane ktore maja byc
    zaszyte pozniej w exifie

  • 6. Data: 2009-01-18 11:49:46
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał

    > moze proscieje jesli sobie w aparacie wbijesz dane ktore maja byc zaszyte
    > pozniej w exifie

    najprościej, tak też chciałem, ale nie mogę w swojej puszeczce 450D tego
    znaleźć...... ;(

    --

    Sebastian

  • 7. Data: 2009-01-18 12:31:20
    Od: conik <c...@i...pl>

    basti78 pisze:

    > Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał

    > najprościej, tak też chciałem, ale nie mogę w swojej puszeczce 450D tego
    > znaleźć...... ;(

    w canonie jesli dobrze pamietam mozna wpisac usera z poziomu zoom
    browsera z plyt dolaczanych do aparatu

  • 8. Data: 2009-01-18 13:09:25
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "conik" <c...@i...pl> napisał>
    > w canonie jesli dobrze pamietam mozna wpisac usera z poziomu zoom browsera
    > z plyt dolaczanych do aparatu

    no ale to juz na wykonane zdjęcie?
    w puszce chyba niet ;(

    --