  • 21. Data: 2011-09-03 09:19:56
    Temat: Re: Jarek
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
    news:j3srcr$f2u$1@inews.gazeta.pl...

    > to chyba nie o tym miał być ten wątek, nie?

    A bo mnie wkurwił ten baran... dobra leci już już do KF

  • 22. Data: 2011-09-03 10:09:43
    Od: kaszmir4 <s.-marcin@_NOSPAM_wp.pl>

    To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego
    czlowieka. Z reszta nie jest mozliwoscia zeby wlaczala sie RAVka do ruchu,
    po 1 watpie zeby wyjezdzala z pola a po 2 jakby tak bylo to motor
    uderzylby w bok samochodu. Denerwuje mnie to ze zawsze poszkodowani sa
    "szaraki" chociaz wina jest ewidentnie po drugiej stronie...

  • 23. Data: 2011-09-03 12:00:05
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Toyota mogla zawracac to primo, a secundo to polowa pasa byla zaslonieta
    przez "tira" takze CBRka prawdopodobnie stala sie widoczna dopiero kiedy go
    omijala. Ciezko to teraz oceniac ale kierowcy moga byc wspolwinni.

    sz.

  • 24. Data: 2011-09-03 15:51:29
    Od: Sonn <l...@p...onet.pl>

    > dawaj dalej ... obsrana pało...
    >

    > co za pizda urodziła tą ciote

    no ta twoja matula co wali konia
    --
    Sonn

  • 25. Data: 2011-09-03 17:36:45
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
    > To jest Polska, jak jest slawne nazwisko to zawsze wina spada na szarego
    > czlowieka.

    Pitolisz. Podczas wypadku Otylii wina spadła na nią - tylko z uwagi na
    to że to jej brat zginął dostała w zawiasach. Podczas wypadku
    Zienatskiego także wina spada na niego. Kilku byłych polityków w tym
    "lwica lewicy" mają odebrane PJ za jazdę po pijanemu. Paru (p)osłow też
    siedzi.

    Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z winą
    wg sądu.

> [...]
    > uderzylby w bok samochodu. Denerwuje mnie to ze zawsze poszkodowani sa
    > "szaraki" chociaz wina jest ewidentnie po drugiej stronie...

    Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w
    przeciwną stronę do najeżdżającego motocykla. Wygląda to tak jakby -
    patrząc na zdjęcie toyota jechała zza tira z lewego pobocza lub z pola i
    chciała skręcić w lewo. Skręcając w lewo kierowca nie zauważył
    najeżdżającego motocykla. Samochód został aż przestawiony/odbity w drugą
    stornię. Ek samochodu była mała - jechał z małą prędkością motocykl mógł
    jechać ponad 100km/h ale wg mnie nie dużo - inaczej z motocykla nic by
    nie zostało. Tymczasem widać nawet bak... Tym bardziej że uderzenie było
    pod dużym kątem bo motocykl odbił się pod ostrym kątem od samochodu -
    leży po prawej stronie jezdni.
    Plastikowe elementy samochodu pokazują skąd jechał motocykl - jechał w
    kierunku robiącego zdjęcie - uderzył w toyotę odbił się od niej poleciał
    tylko kilka m obok na pobocze. To wskazuje że prędkość nie była jakaś
    nadzwyczajna. Elementy plastikowe wskazują kierunek z którego nadjechał
    motocykl. Łącząc je z miejscem wypadku widać że motocykl omijał tira po
    lewej stronie lewego pasa - czy prawego patrząc od naszej strony. Chciał
    wiec ominąć tira a jak zobaczył toyotę także i ten samochód niestety nie
    udało mu się.
    Uszkodzenia toyki też nie są duże - motocykl zdjął mu cały zderzak z
    atrapą i lampami ale wzmocnienia i maska są praktycznie całe... to także
    wskazuje że prędkość nie była zbyt duża...

    Wg mojej subiektywnej oceny ponosi kierowca toyki - ewidentnie zagapił
    się i nie spojrzał na nadjeżdżający motocykl - dodatkowo tir zasłonił mu
    pole widzenia a czarny motocykl z tego co widziałem na innych zdjęciach
    czarny ubiór zrobił resztę...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 26. Data: 2011-09-03 17:48:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j3tojc$knd$1@news.onet.pl... W dniu 2011-09-03 12:09, kaszmir4 pisze:
    > z uwagi na to że to jej brat zginął dostała w zawiasach.

    Nie rozśmieszaj. Zabij brata i zobaczysz ile Ci dojebią. Dostała w zawiasach
    TYLKO i WYŁĄCZNIE dlatego, że to Otylia.

    > Podczas wypadku Zienatskiego także wina spada na niego.

    Gdzie? Kiedy? Jaka wina???? Stary Zientar kupił wszystkich, z młodego zrobił
    debila, ze niby nie czai, nie gada, nie chodzi i chuj mu zrobili. Paparaci
    porobili mu fotki jak gnojek sie po knajpach bawi pije wóde i tanczy. Stary
    Zientar nawe młodemu żone wyjebał z domu, żeby nie mieszała. Jak coś piszesz
    to sprawdź:-)

    > Kilku byłych polityków w tym "lwica lewicy" mają odebrane PJ za jazdę po
    > pijanemu.

    Znowu śmieszysz... Byłych. Sam napisałeś... Lwicy dojebali w sądach to na
    dokładke prawko jebnęli, żeby takim Miśkom jak Ty pokazać namiastkę
    sprawiedliwości.

    > Paru (p)osłow też siedzi.

    Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

    > Za dużo czytasz superekspresu i myli ci się wina wg dziennikarzy z winą wg
    > sądu.

    Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2011-09-03 18:42:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na tym zdjęciu http://tinyurl.com/3b9auvl widać że toyota jechała w
    > przeciwną stronę do najeżdżającego motocykla.

    Bzdura.

    sz.

  • 28. Data: 2011-09-03 19:45:44
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 20:42, szufla pisze:

    > Bzdura.

    LOL :)))
    Zadziałał twój autorytet..potem tylko cisza i oklaski gawiedzi...

    Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2011-09-03 20:00:41
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 19:48, Grzybol pisze:

    > Nie rozśmieszaj. Zabij brata i zobaczysz ile Ci dojebią. Dostała w
    > zawiasach TYLKO i WYŁĄCZNIE dlatego, że to Otylia.

    Proponuje sprawdzić w KK różnice po między "nieumyślne" a "z
    premedytacją" a później nie pisać bzdur.

> [...]
    > Paparaci porobili mu fotki jak gnojek sie po knajpach bawi pije wóde i
    > tanczy. Stary Zientar nawe młodemu żone wyjebał z domu, żeby nie

    Skoro już taki poinformowany jesteś to może byś sprawdził ile taki
    Zientarski wg Ciebie zarabia? Ja wiem jakim samochodem jeździł zarówno
    młody jak i stary i na pewno większa połowa piszących na tej grupie była
    by w stanie mieć podobne autka. Z drugiej strony wiem że mu się nie
    przelewało.

    Żeby kupić prokuraturę to trzeba mieć $$$ a nie być byle dziennikarzyną
    jak Zientarski. Znam z bliskiego sąsiedztwa lokalnego polityka który 2
    lata siedział w pierdlu a na pewno biedny nie był bo majątek jego jest w
    zeznaniach które każdy może sobie przeczytać.

    Ja wiem że im starszy umysł tym bardziej skażony poprzednim systemem ale
    liczę na to że to jest jednak uleczalne.

    > Znowu śmieszysz... Byłych. Sam napisałeś... Lwicy dojebali w sądach to
    > na dokładke prawko jebnęli, żeby takim Miśkom jak Ty pokazać namiastkę
    > sprawiedliwości.

    Tak... tam siedzi taki jeden i wsadza to jednego to drugiego -
    centralne zarządzanie sądami wg Ciebie?

    > Pokaż mi jednego czynnego posła który siedzi.

    Albo czynny poseł albo siedzi - to się wyklucza. Byłych już posłów i
    skazanych jest sporo. Obecnych czynnych i skazanych też jest kilku
    ostatnio zdaje się poseł PO Cezary Atamańczuk w zawiasach.

    Pęczak został skazany na odsiadkę prawie 4 lat jak był czynnym posłem.

    > Co Ty czytasz? Czerpiesz wiedzę z Mickiewicza?

    Staram się nie czytać tabloidów bo nie wiarygodne mi się wydają podobnie
    jak politycy.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 30. Data: 2011-09-03 20:01:57
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-03 22:02, szufla pisze:

    > Oficjalna rekonstrukcja wydarzen juz sie odbyla tylko przysnales, wiec sie
    > nie kompromituj i "Po co w ogóle emitujesz CO2 na wyprodukowanie tego posta?

    Gdzie się odbyła? Dawaj linka...

    Pozdrawiam
    Rafał