  • 1. Data: 2011-09-02 15:33:29
    Temat: Jarek
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
    najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

  • 2. Data: 2011-09-02 16:25:09
    Temat: Re: Jarek
    Od: Sonn <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-02 17:33, Tomek pisze:
    > Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
    > najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

    mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od
    odpowiedzialności za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2011-09-02 17:35:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
    > najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

    Może zadzwoń do niego, albo odwiedz go w szpitalu, bo raczej jest mało
    prawdopodobne, że chłopak po jebnięciu w toyote i zabraniu go do szpitala,
    po drodze przeczyta Twojego posta na pl.rec.motocykle. Nie sądzisz? Chyba że
    się mylę...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-09-02 17:39:19
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-09-02 19:35, Grzybol pisze:
> [...]
    > prawdopodobne, że chłopak po jebnięciu w toyote i zabraniu go do
    > szpitala, po drodze przeczyta Twojego posta na pl.rec.motocykle. Nie

    w ogóle jak kiedykolwiek cokolwiek jeszcze przeczyta, to będzie cud

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 5. Data: 2011-09-02 18:04:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jarku, jeśli to czytasz, wszyscy tutaj trzymamy kciuki abyś jak
    > najszybciej się pozbierał i doszedł do pełni zdrowia. Bądź zdrów.

    Widzę, że to o tego Jarka chodzi:
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,jaroslaw-walesa-mial-p
    owazny-wypadek,137993.html
    To nie wszyscy tutaj trzmają za niego kciuki... Szkoda, że ojciec z nim nie
    jechał...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-09-02 18:19:48
    Od: "Artur C." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:

    > Szkoda, że ojciec z nim nie jechał...

    Ja żałuję, że ty z nim nie jechałeś pojebie.

  • 7. Data: 2011-09-02 18:21:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Artur C." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j3r6o0$g7v$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:
    > Ja żałuję, że ty z nim nie jechałeś pojebie.

    Nie jeżdżę z idiotami, cioto...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-09-02 18:35:18
    Od: Antoni <a...@r...tusk>

    > Nie jeżdżę z idiotami, cioto...

    Panowie możecie sobie darować? A jak puszkarze mówią o nas dawcy to też
    na nich narzekacie i obelgi kierujecie. Szanujmy się na wzajem. Ja też
    nie przepadam za politykami ale to nie oznacza że należy o nich jako
    ludzi mówić źle.

  • 9. Data: 2011-09-02 18:44:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Antoni" <a...@r...tusk> napisał w wiadomości
> [...]
    > nich narzekacie i obelgi kierujecie. Szanujmy się na wzajem. Ja też nie
    > przepadam za politykami ale to nie oznacza że należy o nich jako ludzi

    Ale dlaczego? Ludzie to chamy, niszczą przyrodę, jest ich 7 miliardów i
    niedługo utoną we własnych gównach. Co w nich takiego wartościowego, żeby o
    nich dobrze mówić? Jakby jutro milirad zginęło to byłoby Ci przykro? :-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-09-02 19:52:39
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 02.09.2011 20:44, Grzybol pisze:
> [...]
    > nich dobrze mówić? Jakby jutro milirad zginęło to byłoby Ci przykro? :-)

    ^^^^^^^^^^^^^^ - polski Breivik