  • 41. Data: 2011-09-08 22:33:39
    Temat: Re: Jarek
    Od: Pawel <z...@g...com>

    A ja sie tylko zastanawiam - co J. Walesa zrobil takiego w zyciu, ze go
    smiglowcem do szpitala na Szaserow odwiezli - rozumiem, ze jego stary
    jest bylym prezydentem, a on sam europoslem - ale czy to znaczy, ze
    kazdy tam z 800 europoslow czy ilu ich tam jest + kazdy z naszych 460
    poslow moze na to liczyc?

    Czy Jaroslaw Walesa jest jakims mezem stanu, czy kims specjalnie
    zasluzonym dla Polski? Ja go tylko znam z tego, ze na Cyprze wlamal sie
    do jakichs kosciolow (usmialem sie bo skakal przez plot w tym celu - to
    widac - rodzinne ;) i zostal aresztowany przez turecka Policje)...czy
    oprocz tego jest jakos specjalnie zasluzony, cenny, wazny, potrzebny? To
    jakis maz stanu jest, czy cos takiego?

    Przypomina mi sie historia z jego bratem - Przemyslawem - tym od
    pomrocznosci jasnej, no wiadomo...

    Ilu motocyklistow ginie w wypadkach w Polsce rocznie? Ma ktos staty? A
    ilu transportuja helikopterem do najlepszego szpitala w Polsce?

    Dlaczego nie jest tak, ze pewnym ludziom nalezy sie specjalne
    traktowanie - chocby z racji sprawowanego urzedu czy funkcji - ale
    wszystkim innym juz - nalezy sie traktowanie wlasnie jak wszystkich innych?

  • 42. Data: 2011-09-09 06:02:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    >
    > Ilu motocyklistow ginie w wypadkach w Polsce rocznie? Ma ktos staty? A
    > ilu transportuja helikopterem do najlepszego szpitala w Polsce?

    Szukaj pozytywów: co prawda widziałem materiał w knajpie wiec mocno
    niedokładnie ale na polsacie był dlugi materiał na ten temat i niejaki
    Konkolweski z policji długo rozwodził sie nad tym, ze motocyklisci sa
    traktowani jako uzytkownicy gorszej kategorii, ze kierowcy puszek są
    złosliwi, ze winnymi wypadków sa najczesciej jednak wymuszajacy w
    puszkach itp. Naprawde długo i przychylnie dla nas gadał.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 43. Data: 2011-09-09 08:09:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, Pawel <z...@g...com> wrote:
    > A ja sie tylko zastanawiam - co J. Walesa zrobil takiego w zyciu, ze go
    > smiglowcem do szpitala na Szaserow odwiezli [...]
    Rozpisales sie mocno a wystarczylo wpisac w Google "motocyklista
    smiglowcem", no i masz wypadek przed kilku dni:

    <http://www.moja-ostroleka.pl/motocykl-uderzyl-w-tra
    ktor-motocyklista-smiglowcem-przetransportowany-do-s
    zpitala-zdjecia,1315330120,3.html>

    Tez smiglowcem i tez na Szaserow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2011-09-09 09:57:53
    Od: Pawel <z...@g...com>

    W dniu 2011-09-09 08:02, Arni pisze:
    > złosliwi, ze winnymi wypadków sa najczesciej jednak wymuszajacy w
    > puszkach itp. Naprawde długo i przychylnie dla nas gadał.

    No to sie moze i zgadza - rozchodzi sie jednak o to, ze k... mac nie
    kazdego woza heli na Szaserow...sa rowni i rowniejsi i to nie tak
    powinno byc.

  • 45. Data: 2011-09-09 09:58:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-09, Pawel <z...@g...com> wrote:

    > No to sie moze i zgadza - rozchodzi sie jednak o to, ze k... mac nie
    > kazdego woza heli na Szaserow...sa rowni i rowniejsi i to nie tak
    > powinno byc.

    Przeczytales mojego posta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2011-09-09 09:59:37
    Od: Pawel <z...@g...com>

    W dniu 2011-09-09 10:09, AZ pisze:
    > <http://www.moja-ostroleka.pl/motocykl-uderzyl-w-tra
    ktor-motocyklista-smiglowcem-przetransportowany-do-s
    zpitala-zdjecia,1315330120,3.html>

    > Tez smiglowcem i tez na Szaserow.

    O! To WIELKI POZYTYW...moze rzeczywiscie przesadzam z tym negatywizmem i
    nie jest tak zle!!!

  • 47. Data: 2011-09-09 10:19:47
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-09 00:33, Pawel pisze:
    > A ja

    A Ty to zmien se strone startowa w przegladarce bo to co masz
    najwyrazniej Ci szkodzi.

    KJ

  • 48. Data: 2011-09-09 10:21:17
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 09 Sep 2011 11:57:53 +0200, Pawel <z...@g...com> wrote:

    [...]
    > No to sie moze i zgadza - rozchodzi sie jednak o to, ze k... mac nie
    > kazdego woza heli na Szaserow...sa rowni i rowniejsi i to nie tak
    > powinno byc.

    Ciężkie przypadki urazów w zadupiewach w zasięgu lotu śmigłowca LPR
    do Warszawy zazwyczaj lądowały na Szaserów, bo to był jedyny szpital
    w Warszawie z helipadem obok. (Był jeszcze przy Centrum Zdrowia Matki
    i Dziecka, ale oddalony o kilometr, więc pacjenta się przywoziło
    śmigłowcem a potem do karetki na ten kilometr)

    Teraz otworzyli jeszcze helipad na Banacha. Ale ogólnie to owszem,
    wystarczy trochę poguglać żeby zobaczyć, że LPR przywozi na Szaserów
    nie tylko polityków, ale i zwyczajnych motocyklistów, spadochroniarzy
    i ciężko poszkodowanych pacjentów potrzebujących natychmiast do dobrej
    urazówki.

    Tak z ciekawości, skąd więło Ci się przekonanie, że "nie każdego
    wożą helikopterem na Szaserów"? Znaczy, wiadomo że nie każdego, bo
    paliwo do śmigłowca sporo kosztuje, i jak ktoś ma złamaną nogę to
    raczej nie będą, ale czy zrobiłeś jakiś research jak to wygląda
    organizacyjnie, czy po prostu założyłeś że na pewno przewieźli Wałęsę
    śmigłowcem bo to polityk, nie wiedząc w ogóle jak to wygląda w
    rzeczywistości? "Bo to panie, Polska, na pewno jest kumoterstwo
    i nepotyzm!"? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 49. Data: 2011-09-09 21:21:48
    Od: Pawel <z...@g...com>

    W dniu 2011-09-09 12:21, Leszek Karlik pisze:
    > czy po prostu założyłeś że na pewno przewieźli Wałęsę
    > śmigłowcem bo to polityk, nie wiedząc w ogóle jak to wygląda w
    > rzeczywistości? "Bo to panie, Polska, na pewno jest kumoterstwo
    > i nepotyzm!"? :-)

    W sumie tak wlasnie zrobilem ;(