  • 11. Data: 2011-09-02 20:50:31
    Temat: Re: Jarek
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Artur C. pisze:
    ...>8
    > W dniu 2011-09-02 20:04, Grzybol pisze:

    Czlowieku, przestan tego durnia wyciagac z wora bo, kurcze, tez bede
    musial (jedynie z tego powodu) Cie tam wetknac :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 12. Data: 2011-09-02 20:58:56
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał:
    > mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialności
    > za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

    a mam takie pytanie, gdzie znalazłeś jakiś opis czy szkic sytuacyjny tego
    wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?
    sam jeżdżę na dwóch kółkach i zastanawiam się czy jakbym przycisnął np x2
    albo x3 dopuszczalnej i ktoś mnie w porę nie zauważy to nadal będzie jego
    wina a nie moja?
    pytam poważnie, puszką jeżdżę 10% a motocyklem 90% czasu.
    w tej sytuacji, gdybym akurat ja siedział w aucie to pewnie bym się
    strasznie interesował z jaką prędkością jechał motocyklista. inaczej widzisz
    motor który zbliża się 90 km/h a inaczej gdy zbliża się x2.
    oczywiście nie osądzam o winie bo to muszą ustalić ludzie, którzy się na tym
    znają ale też bym nie chciał, żeby to media wydały wyrok na tym czy tamtym
    kierowcy.
    pozdrawiam
    Maciej

  • 13. Data: 2011-09-02 21:05:42
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    heh, przypomniałeś mi właśnie, że Grzybola wrzuciłem do KF. to było już
    widocznie tak dawno że zapomniałem. aż ostatnio nawet zacząłem sobie
    wkręcać, że ta grupa znormalniała. dzięki za przypomnienie
    pozdrawiam
    Maciej

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j3rfio$cc3$2@news.onet.pl...

  • 14. Data: 2011-09-02 21:41:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a mam takie pytanie, gdzie znalazłeś jakiś opis czy szkic sytuacyjny tego
    > wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?

    Nie, nic nie jest przesądzone, ravka wyjeżdżała zza stojącego tira,
    widoczność miał gość znacznie ograniczoną, Wałęsowicz zaś popierniczał na
    tyle żwawo i na tyle blisko, że nie dał rady ominąć ani wyhamować. Myśle, że
    wina leży po obu stronach, przy czym w większej części po stronie kierowcy
    toyoty (pewnie rzucił okiem w lusterko kiedy tir przesłaniał mu znaczną
    część pola widzenia) - ale to oczywiście tylko domysły. I niezależnie od
    sympatii lub jej braku do ojca - szkoda chłopa, po prostu.

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2011-09-02 21:47:06
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał :

    > [...] Jakby jutro milirad zginęło [...]

    eetam... statystyka ;)

    --
    ARO
    transalp

  • 16. Data: 2011-09-03 05:38:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > heh, przypomniałeś mi właśnie, że Grzybola wrzuciłem do KF. to było już

    Ty no weź tego starego pierdzącego chuja nie wyciągaj mi z wora...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-09-03 06:44:56
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Widzę, że to o tego Jarka chodzi:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jaroslaw-walesa-mial-p
    owazny-wypadek,137993.html
    > To nie wszyscy tutaj trzmają za niego kciuki... Szkoda, że ojciec z nim
    > nie jechał...

    Grzybol ty kurwo pisowska...

  • 18. Data: 2011-09-03 06:48:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    owazny-wypadek,137993
    > Grzybol ty kurwo pisowska...

    Hehe, masz takie samo pojęcie o polityce jak o jebaniu... Wszyscy tu wiedzą,
    że nie używasz mózgu oraz kutasa a jedynie podstawiasz dupsko...

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2011-09-03 09:02:32
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Hehe, masz takie samo pojęcie o polityce jak o jebaniu... Wszyscy tu
    > wiedzą, że nie używasz mózgu oraz kutasa a jedynie podstawiasz dupsko...

    dawaj dalej ... obsrana pało...

    co za pizda urodziła tą ciote

  • 20. Data: 2011-09-03 09:18:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-03 11:02, Inead pisze:

    > dawaj dalej ... obsrana pało...
    >

    > co za pizda urodziła tą ciote

    to chyba nie o tym miał być ten wątek, nie?

    KJ