  • 1. Data: 2011-08-31 11:05:48
    Temat: Gruzja i Armenia 2011..
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    siema
    wszystko dlatego, ze nie mialem pomyslu gdzie pojechac.
    Zadzwonil do mnie Buzar
    i mnie zabral na wycieczke po Kaukazie.
    Tego sie nie da opisac, tam trzeba pojechac i zobaczyc na zywo.
    Relacje napisze pewnie Piotrek, mnie brakuje weny
    w skrocie:

    8700km
    14 dni
    wizyta kosmitow
    jedna gleba
    jeden kołek w oponie
    jeden milion winkli
    zero mandatów
    zajebiste widoki
    paliwo oprocz Turcji w miare tanie
    drogi w Turcji - ile mozna jezdzic przez Turcje
    drogi w Gruzji - od stolu bilardowego do szlaku dla kóz
    drogi w Armenii - takie jak u nas a odcinkami lepsze
    obwodnica Erewania.. polecam ;P
    monastyry, klasztory, cerkwie, meczety, koscioly, kamienne kregi.. dla
    kazdej opcji religijnej
    Swanetia - goooory
    Adzaria - kontrasty w Batumi
    itd itp...

    zdjecia na http://www.rogal.riders.pl

    I bardzo temu Buzaru dziekuje, bylo zajebiscie.

    Ps. I dziekuje Hansowi za pobudke w Budapeszcie na kampingu.. co za
    spotkanie - swiat jest jednak ciasny i maly :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 2. Data: 2011-08-31 20:57:30
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu środa, 31 sierpnia 2011, 13:05:48 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]
    > Tego sie nie da opisac, tam trzeba pojechac i zobaczyc na zywo.
    > Relacje napisze pewnie Piotrek, mnie brakuje weny
    zdjęcie: Kaukaz_2011_001
    e widzie że pierwszy przystanek na Węgrzech w Budapeszcie?

  • 3. Data: 2011-09-01 05:47:38
    Temat: Re: Gruzja i Armenia 2011..
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 31 Sie, 13:05, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > siema

    Bomba.

    Gawron
    AT

  • 4. Data: 2011-09-01 09:55:11
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu środa, 31 sierpnia 2011, 13:05:48 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > Ps. I dziekuje Hansowi za pobudke w Budapeszcie na kampingu.. co za
    > spotkanie - swiat jest jednak ciasny i maly :D

    mały, można by rzec że jesteśmy szablonowi,
    też zawitałem na tym kempingu w tym roku

  • 5. Data: 2011-09-01 20:40:16
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    On 2011-09-01 11:55, WIADRO wrote:

    > mały, można by rzec że jesteśmy szablonowi,
    > też zawitałem na tym kempingu w tym roku

    a bo bikercamp to taki standardowy punkt noclegowy w tamtym rejonie.
    Trzy razy już tam nocowałem, ostatnio 4 tygodnie temu ;)

    Niestety, w tym roku bikercamp już jest nieczynny. Jest czynny ten drugi
    camping, gdzie Hans się spotkał z Rogalem:) Ale ponoć to już nie to samo.

    --
    Kosiek

  • 6. Data: 2011-09-02 05:23:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 22:40, Kosiek pisze:

    > Trzy razy już tam nocowałem, ostatnio 4 tygodnie temu ;)

    I za kazdym razem musiales nabazgrac w ksiazce gosci! :P

    > Niestety, w tym roku bikercamp już jest nieczynny.

    o kurcze.. a bedzie jeszcze czynny czy zamkniety na amen ?

    > Jest czynny ten drugi camping, gdzie Hans się spotkał z Rogalem:) Ale ponoć to już
    nie to samo.

    Jaki ? Namiary poprosze :)

    pozdr
    newrom co nie planowal nocowac w dupapeszcie, ale Roznie To Bywa ;)
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-09-02 06:24:05
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    To ja niesmailo cos polece, przy Aquaparku tuz za plotem Hungaroringu jest
    camping, nowy, super warunki, przepiekny widok ze wzgorza na Budapeszt i
    przy odbrobinie szczescia mozna sie rozbic za free. Ot taka specyfika.
    Pozdro

  • 8. Data: 2011-09-02 12:02:11
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu piątek, 2 września 2011, 07:23:14 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

    > Jaki ? Namiary poprosze :)
    >
    > pozdr
    > newrom co nie planowal nocowac w dupapeszcie, ale Roznie To Bywa ;)

    Bikercamp Camping & Pension Budapest?
    1089 Budapest
    Benyovszky Móric utca 40, Magyarország
    06 1 333-7059
    bikercamp.hu?

  • 9. Data: 2011-09-02 12:06:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-02 14:02, WIADRO pisze:

    > Bikercamp Camping& Pension Budapest?

    Ten znam, tam Kosiek ciagle bazgrze w ksiazce gosci ;)
    Chodzilo mi o ten drugi :)

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2011-09-02 18:24:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > Ten znam, tam Kosiek ciagle bazgrze w ksiazce gosci ;)
    > Chodzilo mi o ten drugi :)
    Dla mnie ten drugi byl tym pierwszym co byl drugi jak byl zamkniety ten
    pierwszy czyli Biker Camp.
    A kimalismy tu ->
    http://www.hallercamping.hu/pl/map.html

    --