  • 1. Data: 2011-09-01 18:11:18
    Temat: olej do Superbika - jaki?
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Hej,

    Nadejszła chwila aby wykonac przegląd po 1000km i mam pytanko.
    Jaki olej polecacie? Ja do tej pory lałem Castrol R4 Superbike jednak
    tym razem mój typ to Motul 300V 10W-40 Double Ester. Klasa lepkościowa
    dokładnie taka jak potrzebuję. Pytam raczej o sam olej.

    Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego sprzedawcy:
    http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40-4l-filtr-o
    leju-wa-wa-i1757603447.html

    W zestawie jest filtr oleju HIFLOFILTRO. Warte to coś?
    Ostatecznie mogę we 3Fun wymienić na Shell Advance'a w tej samej cenie +
    ok. 50 PLN za filtr. Myślę, że Motul będzie lepszy, nie wiem jak z filtrem.
    Będę wdzięczny za rady.

    p.s
    Ciekawa jest opcja odbioru w sklepie monopolowym :)))

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 2. Data: 2011-09-01 18:28:18
    Temat: Re: olej do Superbika - jaki?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 20:11, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    > tym razem mój typ to Motul 300V 10W-40 Double Ester. Klasa lepkościowa
    > dokładnie taka jak potrzebuję. Pytam raczej o sam olej.

    Jeżdżę od 70 kkm w ZZR 1200 i jestem zadowolony. Na Castrolu wydawało
    mi się, że chodzi głośniej ale może to tylko wrażenie po zalaniu
    nowego oleju. Jak dla mnie to do wysilonych silników tylko Motul.

    > Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego
    sprzedawcy:http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40
    -4l-filtr-oleju-wa-wa-i17576...

    Kupowałem ostatnio u niego i jestem zadowolony.

> [...]
    > ok. 50 PLN za filtr. Myślę, że Motul będzie lepszy, nie wiem jak z filtrem.

    Jeździłem na genuine który w wykonaniu wygląda gorzej niż Hiflo,
    jeździłem na Hiflo i MIW i Championie i nie widac zadnej różnicy i
    pewnie nie ma. Jak będziesz lepiej spał mając genuine filtr oleju to
    kup genuine, koszt pewnie 30 PLN.

    > p.s
    > Ciekawa jest opcja odbioru w sklepie monopolowym :)))

    Nie korzystałem. Ale to dobre, wpadasz o 2:30 do sklepu i mówisz wśród
    klientów stojących po alkohol: 4 litry Motula 300V i filtr do tego ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-09-01 19:33:14
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego sprzedawcy:
    > http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40-4l-filtr-o
    leju-wa-wa-i1757603447.html

    Wiesz, jak typ ma 854 zadowolonych klientów i żadnego
    niezadowolonego to chyba nie ma się czego bać? ;) I oceny
    sprzedaży też jak od linijki 5.0.

    --

    morghul

  • 4. Data: 2011-09-01 19:53:05
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Wiesz, jak typ ma 854 zadowolonych klient?w i ?adnego
    > niezadowolonego to chyba nie ma si? czego ba?? ;) I oceny
    > sprzeda?y te? jak od linijki 5.0.

    W sumie masz rację, ale nie zaszkodzi zapytać.
    Głównie chodzi mi jednak o olej :)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 5. Data: 2011-09-01 20:08:50
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-01 21:53, Songoku pisze:

    > W sumie masz rację, ale nie zaszkodzi zapytać.
    > Głównie chodzi mi jednak o olej :)

    Mozesz tez zakupic 7100
    http://allegro.pl/zestaw-motul-7100-ma2-10w40-4l-fil
    tr-oleju-i1757603624.html

    300V ma ladniejszy kolor - ja wole jednak 7100
    chociaz oba mam powlewane aktualnie do motocykli :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-09-01 20:57:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 22:08, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Mozesz tez zakupic 7100http://allegro.pl/zestaw-motul-7100-ma2-10w40-4l
    -filtr-oleju-i1757603...

    > 300V ma ladniejszy kolor - ja wole jednak 7100
    > chociaz oba mam powlewane aktualnie do motocykli :)

    7100 ma API SL a 300V tylko SG, nie wiadomo co tam do tego nowego KHI
    trzeba lac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-09-01 22:54:57
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 244 roku bieżącego, Songoku zeznał(a) jak następuje:

    > p.s
    > Ciekawa jest opcja odbioru w sklepie monopolowym :)))

    Brałem coś kiedys od niego, gość jest właścicielem sklepu i dodatkowo
    internetowo sprzedaje akcesoria moto, dostałem normalnie paragon, więc
    nie widzę kłopotu.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2011-09-02 12:54:45
    Temat: Odp: olej do Superbika - jaki?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 września 2011, 20:11:18 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:

    > Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego sprzedawcy:
    > http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40-4l-filtr-o
    leju-wa-wa-i1757603447.html
    Marcin bywa(l) na grupie wiec nie jest anonimowy. Po obslugi klientow podchodzi
    bardzo rzeczowo wiec mozesz brac w ciemno. Reszte juz koledzy napisali.

    pzdr, dr
    14/525

  • 9. Data: 2011-09-03 08:10:53
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-02 14:54, doktorski pisze:

> [...]
    bardzo rzeczowo wiec mozesz brac w ciemno. Reszte juz koledzy napisali..

    Dzięki.

    Już zamówiłem zestaw z filtrem hiflofiltro oraz opcją odbioru w sklepie
    monopolowym :)
    Ostatecznie wybałem MOTULA 300V kierując się opisem na stronce motul.pl,
    gdzie jest napisane, że 300V jest do "wysilonych silników".

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 10. Data: 2011-09-03 18:57:34
    Od: primuss <p...@p...pl>

    On 1 Wrz, 20:11, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
    > Jaki olej polecacie? Ja do tej pory lałem Castrol R4 Superbike jednak

    Jak dla mnie oleje to legendy miejskie. Nie ma żadnych wiarygodnych
    badań "klinicznych" na ten temat, tylko marketing. Znamiennym jest, że
    warsztatowym ekspertem na temat olejów najczęściej jest Pan Kaziu,
    który jeździ na co dzień Seicento albo 16-letnim pyr-pyr 250.

    PS. Wiem, że wzbudzę kontrowersje, ale po przeprowadzonym
    własnoręcznie researchu i rozmowie z kilkoma mechanikami w mej głowie
    powstał mętlik.