    From: "Maciek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jarek
    Date: Fri, 2 Sep 2011 22:58:56 +0200

    Użytkownik "Sonn" napisał:
    > mam nadzieję, że kierowca Toyoty RAV4 nie wykręci się od odpowiedzialności
    > za spowodowanie wypadku pomrocznością jasną :]

    a mam takie pytanie, gdzie znalazłeś jakiś opis czy szkic sytuacyjny tego
    wypadku, że wiesz że to kierowca puszki jest winien?
    sam jeżdżę na dwóch kółkach i zastanawiam się czy jakbym przycisnął np x2
    albo x3 dopuszczalnej i ktoś mnie w porę nie zauważy to nadal będzie jego
    wina a nie moja?
    pytam poważnie, puszką jeżdżę 10% a motocyklem 90% czasu.
    w tej sytuacji, gdybym akurat ja siedział w aucie to pewnie bym się
    strasznie interesował z jaką prędkością jechał motocyklista. inaczej widzisz
    motor który zbliża się 90 km/h a inaczej gdy zbliża się x2.
    oczywiście nie osądzam o winie bo to muszą ustalić ludzie, którzy się na tym
    znają ale też bym nie chciał, żeby to media wydały wyrok na tym czy tamtym
    kierowcy.
    pozdrawiam
    Maciej