  • 51. Data: 2009-06-10 19:48:33
    Temat: Re: Jakość druku z plujki
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx wrote:
    > a z tym nie :)

    A to dobrze, bo gdzieś mi wyleciało "nie" z tego zdania i wyszła głupota.

    > Tzn moze bym sie zgodzil, ale czesciowo:
    > a) lab musi byc dobry, i powtarzalny (malo takich)

    Ale w wątku nie ma słowa o powtarzalności - oceniam jedynie odwzorowanie
    tonów, a tu wady widać gołym okiem.

    > b) roznica nie jest dramatyczna

    Zależy - na co popatrzysz. Jak na tony właśnie to plujki mają spory niedobór.

    > c) lab daje np gorsza ostrosc (400dpi max)

    To nie jest "ostrość", to raz. Dwa że to co podają producenci plujek to
    najlepszy możliwy przypadek i z prawdziwym wydrukiem na codzień nie ma
    wiele wspólnego.

    d.