  • 11. Data: 2006-05-07 22:43:31
    Temat: Re: Jako?ć TP SA - sam zobacz
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:f8ls52dp21fa8d5esd8gt114mgvcsr39u8@4ax.com...
    > caly problem polega na tym ze tak zwani alternatywni coś są mało
    > ruchliwi poza aglomeracje i/lub najchetniej by sprzedawali od STM-1 w
    > góre,
    > reasumujac - czesto sie zdarza ze poza tepsianym DSLem nie ma
    > praktycznie alternatywy

    Alternatywy niemal zawsze sa, chocby jedna, czesto ludzie nie wiedza co
    mozna zalozyc w ich lokalizacji, DSL to lacze klienckie, nie zabardzo jest
    sens porownywania tego z czyms co dosylac mozna np. radiolinia...

    Wlochaty

  • 12. Data: 2006-05-07 23:35:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > reasumujac - czesto sie zdarza ze poza tepsianym DSLem nie ma
    > praktycznie alternatywy

    Tam jest taka właśnie sytuacja.
    Łańcuszek 6 apeków jest wątpliwą alternatywą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2006-05-12 06:56:59
    Temat: Re: Jakość TP SA - sam zobacz
    Od: a90 <a...@t...pl>

    Paweł Mastalerz wrote:
    > WinMTR ;) A nie ping łindołsowy.

    pfff to cos zmienia?

  • 14. Data: 2006-05-12 09:30:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:e3he84$4k9$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > Proszę sprawdzić samemu jak działa łącze DSL TP po trzech tygodniach od
    > rozpoczęcia naprawy i wielu wyjazdach ekipy monterskiej. Dziś rano
    > dzwoniąc na infolinię TP dowiedziałem się, że sprawa została ZAMKNIĘTA i
    > łącze działa poprawnie od dwóch dni. Tymczasem wczoraj trzykrotnie
    > zgłaszałem awarię.
    > :-)
    >
    > Proszę samemu sprawdzić:
    > ping 83.18.40.38 -t

    Dziś od godziny 7 rano, łącze działało przez około 4 minuty. Teraz leży.
    Codziennie rano łącze nie działa.

    Codziennie:
    - wykonuję kilka telefonów na 0800120811, gdzie dowiaduję się, że zlecenie
    jest aktywne i wysyłają do pionu sieci,
    - dzwonię do "pionu sieciowego" w Żarach,
    - dzwonię do monterów, żeby się dowiedzieć, że nie mają zlecenia,
    - dzwonię do BOK w Żarach 068-3630225, 3630223 żeby otrzymać informację, że
    moje dokumenty (zmiana linii) od miesiąca w dalszym ciągu nie przyszły,
    - dzwonię do Poznania z prośbą o interwencję,
    - wysyłam kolejne skargi do France Telecom,
    - po południu okolo 14 łącze zaczyna działać, jeżeli mam pecha to nie działa
    do dnia następnego
    - jeżeli zaczyna się weekend, to łącze leży do poniedziałku

    Szara codzienność bycia klientem "biznesowym" TPSA

  • 15. Data: 2006-05-12 09:35:39
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    poprostu zmien operatora, a nie placz...

    Wlochaty

  • 16. Data: 2006-05-12 09:42:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 12 May 2006 11:30:50 +0200, użyszkodnik Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał:

> [...]
    > - jeżeli zaczyna się weekend, to łącze leży do poniedziałku
    >
    > Szara codzienność bycia klientem "biznesowym" TPSA

    TPSA, Biuro Pełnomocników Prezesa Spółki ds. Interwencji
    ul. Twarda 18,
    00-105 Warszawa
    fax : (0-22) 503-85-15
    tel (niebezpośredni - to jest do sekretariatu prezesa i tam powinnaś
    poprosić o połączenie z Biurem Pełnomocników Prezesa Spółki ds.
    Interwencji) (0-22) 527-27-36

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,