  • 1. Data: 2006-05-03 10:48:35
    Temat: Problem z Exatel
    Od: "kkuuffeell" <n...@n...pl>

    Czy ktos ma rozniez problemy , nie osiagam exatela zarowno z naszyh sieci
    jak i zewnetrznych.
    Moze ktos wie co sie stało bo infolinia exatela "is busy".

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-05-03 11:54:42
    Temat: Re: Problem z Exatel
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    kkuuffeell napisał(a):
    > Czy ktos ma rozniez problemy , nie osiagam exatela zarowno z naszyh
    > sieci jak i zewnetrznych.
    > Moze ktos wie co sie stało bo infolinia exatela "is busy".
    Padła im sesja BGP między 6778 i 20804 czy jak ?
    Gdyż przez "ładną" chwilę nie było widać AS6778.

  • 3. Data: 2006-05-03 14:19:14
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...repcio.net.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:e3a5m2$l19$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    U mnie dzisiaj przez jakieś 1.5 godziny nie było Internetu. Dostawca ma
    łącze z Exatelu. Coś w Katowicach chyba się działo pomiędzy routerami. Teraz
    nie działa DNS w Exatelu i przez to nie rozwiązuje domen na routerach i nie
    da się zalogować na ich serwer grup dyskusyjnych.

  • 4. Data: 2006-05-03 19:15:23
    Od: "kkuuffeell" <n...@n...pl>

> [...]
    > Teraz nie działa DNS w Exatelu i przez to nie rozwiązuje domen na
    > routerach i nie da się zalogować na ich serwer grup dyskusyjnych.
    Ja do tej pory nie widze ani stron www exatela ani moich łaczy zdalnie,
    wychodze z AS20961 lub z PKP tam tez nie osiagam nic po traceroucie.
    W exatelu mówią że awaria routera i przełączają po kolei łacza na inne
    urzadzenia

    Piotrek