-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
ail
From: Jan Werbiński <j...@j...com>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Jakość TP SA - sam zobacz
Date: Fri, 12 May 2006 11:30:50 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 36
Message-ID: <e41kqk$4ed$3@nemesis.news.tpi.pl>
References: <e3he84$4k9$4@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.205.191.9
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1147426452 4557 195.205.191.9 (12 May 2006 09:34:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 09:34:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77001
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:e3he84$4k9$4@atlantis.news.tpi.pl...
> Proszę sprawdzić samemu jak działa łącze DSL TP po trzech tygodniach od
> rozpoczęcia naprawy i wielu wyjazdach ekipy monterskiej. Dziś rano
> dzwoniąc na infolinię TP dowiedziałem się, że sprawa została ZAMKNIĘTA i
> łącze działa poprawnie od dwóch dni. Tymczasem wczoraj trzykrotnie
> zgłaszałem awarię.
> :-)
>
> Proszę samemu sprawdzić:
> ping 83.18.40.38 -t
Dziś od godziny 7 rano, łącze działało przez około 4 minuty. Teraz leży.
Codziennie rano łącze nie działa.
Codziennie:
- wykonuję kilka telefonów na 0800120811, gdzie dowiaduję się, że zlecenie
jest aktywne i wysyłają do pionu sieci,
- dzwonię do "pionu sieciowego" w Żarach,
- dzwonię do monterów, żeby się dowiedzieć, że nie mają zlecenia,
- dzwonię do BOK w Żarach 068-3630225, 3630223 żeby otrzymać informację, że
moje dokumenty (zmiana linii) od miesiąca w dalszym ciągu nie przyszły,
- dzwonię do Poznania z prośbą o interwencję,
- wysyłam kolejne skargi do France Telecom,
- po południu okolo 14 łącze zaczyna działać, jeżeli mam pecha to nie działa
do dnia następnego
- jeżeli zaczyna się weekend, to łącze leży do poniedziałku
Szara codzienność bycia klientem "biznesowym" TPSA
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=