eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJakość TP SA - sam zobaczRe: Jakość TP SA - sam zobacz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jakość TP SA - sam zobacz
    Date: Fri, 12 May 2006 11:30:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <e41kqk$4ed$3@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e3he84$4k9$4@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.191.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1147426452 4557 195.205.191.9 (12 May 2006 09:34:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 09:34:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77001
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    wiadomości news:e3he84$4k9$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > Proszę sprawdzić samemu jak działa łącze DSL TP po trzech tygodniach od
    > rozpoczęcia naprawy i wielu wyjazdach ekipy monterskiej. Dziś rano
    > dzwoniąc na infolinię TP dowiedziałem się, że sprawa została ZAMKNIĘTA i
    > łącze działa poprawnie od dwóch dni. Tymczasem wczoraj trzykrotnie
    > zgłaszałem awarię.
    > :-)
    >
    > Proszę samemu sprawdzić:
    > ping 83.18.40.38 -t


    Dziś od godziny 7 rano, łącze działało przez około 4 minuty. Teraz leży.
    Codziennie rano łącze nie działa.

    Codziennie:
    - wykonuję kilka telefonów na 0800120811, gdzie dowiaduję się, że zlecenie
    jest aktywne i wysyłają do pionu sieci,
    - dzwonię do "pionu sieciowego" w Żarach,
    - dzwonię do monterów, żeby się dowiedzieć, że nie mają zlecenia,
    - dzwonię do BOK w Żarach 068-3630225, 3630223 żeby otrzymać informację, że
    moje dokumenty (zmiana linii) od miesiąca w dalszym ciągu nie przyszły,
    - dzwonię do Poznania z prośbą o interwencję,
    - wysyłam kolejne skargi do France Telecom,
    - po południu okolo 14 łącze zaczyna działać, jeżeli mam pecha to nie działa
    do dnia następnego
    - jeżeli zaczyna się weekend, to łącze leży do poniedziałku

    Szara codzienność bycia klientem "biznesowym" TPSA

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: