  • 1. Data: 2006-05-04 05:29:30
    Temat: TKT i GTS/Częstochowa - powtórka z rozrywki
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    No to mamy powtórkę z rozrywki

    6.32 znowu ktoś się bardzo przyzwyczaił do światłodowu TKT dochodzącym
    do Częstochowy.

    Drugi raz w tym tygodniu ... zaczyna być delikatnie denerwujące

    Wojtek

  • 2. Data: 2006-05-04 05:43:29
    Temat: Re: TKT i GTS/Częstochowa - powtórka z rozrywki
    Od: Tomasz Kniaz <t...@n...org>

    crazy bejbi wrote:
    > No to mamy powtórkę z rozrywki
    >
    > 6.32 znowu ktoś się bardzo przyzwyczaił do światłodowu TKT dochodzącym
    > do Częstochowy.
    >
    > Drugi raz w tym tygodniu ... zaczyna być delikatnie denerwujące

    Manewry jakieś?

  • 3. Data: 2006-05-04 06:31:41
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    crazy bejbi napisał(a):
    > No to mamy powtórkę z rozrywki

    swoją drogą, tak sobie myślę teraz, że w sumie ostatnio ktoś pisał o
    monitoringu łącz w GTS ... hm... dzisiaj o 6.32 padło mi łącze. O 7.59
    zadzowniłem do GTS to Pan był bardzo zdziwiony, że on nic nie wie.
    Natomiast leżał cały węzeł w Częstochowie. Ja rozumiem, że mały jestem
    samodzielnie, ale węzeł w Częstochowie, do którego jest wpiętych kilku
    Klientów co mają przepustowości każdy, podobnie jak ja, w liczbach
    dwucyfrowych ... to mogliby sobie monitorować, nie ?

    wojtek

  • 4. Data: 2006-05-04 08:07:29
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    generalnie dzis podjelismy decyzje ze chyba pozegnamy sie z TKT, moj DSL
    jest o niebo stabilniejszy, a kosztuje ulamek ceny...

    Wlochaty

  • 5. Data: 2006-05-04 08:22:23
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Drugi raz w tym tygodniu ... zaczyna być delikatnie denerwujące

    Dostałem ostatnio ofertę na dostęp
    do TKT w Lublinie. Ale z taką rekomendacją
    to ja od nich nawet backupu nie wezme.
    Z drugiej strony jak widać nie wina
    to samego TKT tylko ataków terrorystycznych
    na ich kanalizacje ..... Jedyna rada ->
    trzeba realniej patrzeć na okoliczności tj.
    w jakich czasach i w jakim kraju żyjemy.

    Pozdrawiam i szybkiej zmiany
    ISP życzę.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 6. Data: 2006-05-04 09:44:58
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Marcin Gontarz napisał(a):

> [...]
    > na ich kanalizacje ..... Jedyna rada ->
    > trzeba realniej patrzeć na okoliczności tj.
    > w jakich czasach i w jakim kraju żyjemy.
    To zależy też od węzła do którego jesteś podłączony.
    Jeżeli ma min. 2 wyjścia z węzła - problemów raczej nie będzie.
    AFAIK Częstochowa ma 1 wyjście, a Lublin 2-wa.
    We Wrocławiu mam łączę od nich, dochodzę do węzła własnym światłem i
    oprócz awarii mojego światłowodu i 2 razy awarii routera w Poznaniu (na
    którym jest zaterminowane BGP) nie mogę narzekać na łącze od nich.
    Jakbym zsumował czas niedostępności łącza w przeciągu ostatniego roku u
    kilku operatorów których mam, TKT plasowałby się na 3-cim miejscu po
    Energisie i GTSie.

  • 7. Data: 2006-05-04 18:41:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach> writes:

    > AFAIK Częstochowa ma 1 wyjście, a Lublin 2-wa.

    Co to jest "2-wa"?

    MJ

  • 8. Data: 2006-05-05 09:49:01
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>