  • 11. Data: 2011-11-18 10:24:54
    Temat: Re: Jakie pamięci DDR3 1333
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Wiesz - w manualu do P45-T2RS też stoi ,,Supports DDR2 667/800 MHz". Jak by
    > nie patrzeć DFI LanParty to raczej dla overclockerów miały niby być, c'nie?
    > :D

    Trzymam dystans do nazw marketingowych ;) Zazwyczaj obsluge nowych
    pamieci, prockow dawaly biosy, aczkolwiek jezeli chipset tego nie
    obsluzy, to i bios nie pomoze. Poza tym teraz nie udalo mi sie znalezc
    zadnej plyty SOHO ATX na stronie DFI... nawet w dziale support, takze o
    upgrade BIOS mozna pewno zapomniec.

  • 12. Data: 2011-11-18 19:50:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 11:24:54 +0100, Rafal Lukawski napisał(a):

    > Trzymam dystans do nazw marketingowych ;)

    Akurat co jak co, ale na DFI kręciło się bardzo zacnie. :) Poczytaj choćby o
    P45-T2RS - http://pclab.pl/art34868.html. Swego czasu też miałem PDFa ze
    screenami z kręcenia właśnie w celu osiągnięcia jak najwyższego FSB - na
    P35-T2RS lub P45-T2RS. Dojechali do ponad 600 MHz.

    > Zazwyczaj obsluge nowych pamieci, prockow dawaly biosy, aczkolwiek jezeli
    > chipset tego nie obsluzy, to i bios nie pomoze.

    Tryby ,,overclocking" też nie pomogą?

    > Poza tym teraz nie udalo mi sie znalezc zadnej plyty SOHO ATX na stronie
    > DFI... nawet w dziale support, takze o upgrade BIOS mozna pewno
    > zapomniec.

    Z tego co kojarzę, to niestety DFI wycofało się z produkcji konsumenckich
    płyt głównych. Nie mogę odżałować, bo katuję właśnie swój trzeci egzemplarz
    tego producenta i jak byłem bardzo zadowolony, tak jestem.

    [ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]