  • 1. Data: 2011-06-08 18:35:06
    Temat: Jakie fora czytujecie ?
    Od: dolinkow <d...@g...com>

    Czesc

    Do jakich wchodzicie jeszcze i czytujecie poza grupa dyskusyjna ?.
    PL / EN.

    Szukam opini o aparatach przed zakupem i chce poczytac zanim zadam
    pytanie, a jak nie znajde odpowiedzi to pewnie do Was na adres
    foto.cyfrowa przyjde . Google malo pokazuje, no chyba ze tak ma byc.

    Dzieki Pozdrawiam
    DSlawek

  • 2. Data: 2011-06-08 18:56:12
    Temat: Re: Jakie fora czytujecie ?
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-06-08 20:35, dolinkow pisze:
> [...]
    > pytanie, a jak nie znajde odpowiedzi to pewnie do Was na adres
    > foto.cyfrowa przyjde . Google malo pokazuje, no chyba ze tak ma byc.

    Mimo że nie mam Olympusa to często zaglądam http://forum.olympusclub.pl/
    bo jest tam sporo informacji o segmencie aparatów który mnie bardzo
    interesuje a mianowicie wszelkie bezlusterkowce.
    Co do optyki to warto zaglądać na http://photozone.de/.
    Ciekawe miejsce to także http://www.fototv.pl/
    Jeśli chcesz komuś przekazać podstawy to polecam podawać linki do
    http://www.szerokikadr.pl/poradnik/

    Co do testów to ileż można żyć zakupami i ciągłą rozbudową systemu ;).
    Najwyższa pora poznać to co się ma, zgłębić temat i wycisnąć ostanie
    soki z posiadanego sprzętu ;).
    A jeszcze polecam jedno, książki ;) bywają nie ocenioną pomocą w
    przypadku kiedy posiadamy wymarzony sprzęt ale nie przekłada to się na
    wyniki ;). Sporo tego ostatnio wyszło.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 3. Data: 2011-06-08 21:30:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dolinkow:

    > Szukam opini o aparatach przed zakupem i chce poczytac zanim zadam
    > pytanie, a jak nie znajde odpowiedzi to pewnie do Was na adres
    > foto.cyfrowa przyjde . Google malo pokazuje, no chyba ze tak ma byc.

    Na forach to mało co się dowiesz, bo każdy ciągnie w swoją stronę.

    Ja ogólnie polecam Luminous Landscape, autorzy piszą o aparatach od
    kompaktów po średni format i przede wszystkim piszą Z SENSEM.