  • 1. Data: 2011-06-08 19:41:06
    Temat: Ślimak, którego zjadłem
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Jak wam upłynął sezon na winniczki (maj)? To wielkie wydarzenie dla ludzi na
    pomorzu i na podbeskidziu. Dzięki temu mają okazję zarobić parę złotych. 1zł za
    kilogram ślimaków. Są u nas ludzie, którzy żyja tylko z lasu. Winniczki, zioła,
    jagody i grzyby.
    Przyrządzanie winniczków to straszna robota i na dodatek może się nie udać.
    Ja wszystko zrobiłem jak należy a na koniec mało co zjadłem.
    http://imageshack.us/photo/my-images/855/dsc2497u.jp
    g/
    Pozdrawiam kulinarnie i fotograficznie.