  • 11. Data: 2011-06-06 18:24:15
    Temat: Re: Jakie auto 15-20kpln
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-06-06 13:43, pk pisze:
    > Manual, silnik 2.0 16V pali prawie tyle samo co 2.5V6

    Różnica ponad 20% to jest "prawie tyle samo" ?

  • 12. Data: 2011-06-06 20:09:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jun 2011 18:24:15 +0200 osobnik zwany Excite
    wystukał:

    > Różnica ponad 20% to jest "prawie tyle samo" ?

    2.0 to to samo co 2.5V6?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-06-06 21:27:59
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-06 16:01, Maciej Iwanczewski pisze:

    > Jeżeli się na takie autko zdecydujesz to silnik 1ZZFE (1.8 benzyna) miał
    > wadę fabryczną która była naprawiana w ramach gwarancji (wymiana "short
    > block" czy jakoś tak). Auto po naprawie charakteryzuje się tym, że
    > wchodzi więcej oleju - podobno można rozpoznać po bagnecie. Po naprawie
    > NIE pali oleju.
    > Auto przed naprawą podobno zużywało dużo oleju.

    Przecież napisał V6 i ASB a Ty mu proponujesz muła 1.8.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2011-06-06 23:18:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-06 18:00, pk pisze:

    > Taa, te diesle by BMW nie są najlepsze.

    Kolejny mitoman.
    Zwłaszcza, że silnik Omegi TDS wspólny z silnikiem tylko blok z głowicą.
    To konstrukcja ze Steyra. Osprzęt w BMW i Oplu był diametralnie różny. I
    w BMW ten silnik dawał radę, o ile był prawidłowo użytkowany i
    serwisowany. Choć ekonomiczny (a tego się po dieslu oczekuje) to on
    raczej nie był.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-06-07 10:59:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Kolejny mitoman.
    > Zwłaszcza, że silnik Omegi TDS wspólny z silnikiem tylko blok z głowicą.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    > w BMW ten silnik dawał radę, o ile był prawidłowo użytkowany i
    > serwisowany. Choć ekonomiczny (a tego się po dieslu oczekuje) to on

    Miało być: wspólny z silnikiem BMW ma...

  • 16. Data: 2011-06-07 20:15:15
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2011-06-06 21:27, Maciej Browarczyk pisze:

    > Przecież napisał V6 i ASB a Ty mu proponujesz muła 1.8.

    Kolega wspominał "chętnie V6" a nie obowiązkowo.

    Nie wiem co masz na myśli pisząc ASB, jeżeli ASB = Automatyczna Skrzynia
    Biegów to dokładnie o takim autku pisałem.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 17. Data: 2011-06-08 17:23:35
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    > 2.0 to to samo co 2.5V6?

    A kto mówi że to jest to samo ? Jest spora różnica w osiągach i równie spora
    w spalaniu. Mała różnica w spalaniu to jest między 2.5 a 3.0.