  • 31. Data: 2016-11-19 18:18:08
    Temat: Re: Jakie autko wybrać?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2016 17:38:38 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Przestają zjeżdżać z pojemnościami w dół (dokładając kolejne turbiny).
    > Pojawiają się znowu 2 litrowe diesle w ofercie.

    A, myslałem że piszesz o benzynowych.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 32. Data: 2016-11-19 19:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > A mój po 5km i co z tego, skoro spala w tym czasie mniej niż
    > porównywalna benzyna.

    Widac zalezy od diesla. Moj nierozgrzany pali sporo wiecej.
    A co do benzyny - LPG i problem kosztów zmienia swój kształ. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 33. Data: 2016-11-19 19:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale o czym mowa, o crdi?
    > Syn na i30 crdi 90 konnego.
    > Niby pali trochę mniej niż mój były ceed, ale głównie przez korki pod
    > Poznaniem (DK11 z północy), gdzie nie da się jechać więcej niż 50-70.

    Przepraszam, nie napisałem.
    Mowa o yarisie 1,4

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 34. Data: 2016-11-19 19:21:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 19:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Widac zalezy od diesla. Moj nierozgrzany pali sporo wiecej.

    Jaki to diesel?

    TG

  • 35. Data: 2016-11-19 20:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Jaki to diesel?

    Fiatowski w Ducato 2.0
    Ivecowski w Ducato 2.3

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 36. Data: 2016-11-20 11:56:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 22:04, Maciek pisze:

    > To dobrze, ale 1 przypadek to nie statystyka. Poczytaj fora, przejrzyj
    > listy opinii...

    Na forum peugeotklub.pl swego czasu był wątek odnośnie sprawdzania
    historii Pugów. Ktoś miał dostęp do baz danych w Europie i po podaniu
    vin i koniecznie aktualnego stanu licznika, publicznie wypisywał
    ostatnie zarejestrowane w bazach wpisy.
    Wielu się zdziwiło (mając świeżo kupione, 5-7-10-cio letnie diesle z EU,
    120-150kkm na liczniku), że ich auta miały ostatni wpis rok przed
    udziałem w wątku, przy stanie licznika po 250-400kkm. I jakoś dziwnym
    trafem, to ci sami, którzy pisali o problemach i "jakie te auta
    niedorobione, że przy 150kkm już takie problemy są".
    Więc te opinie z for, to bym jednak jako nie do końca miarodajnie,
    traktował.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2016-11-20 12:18:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 22:00, Maciek pisze:
    > A czy ja mam różdżkę i skrzydełka? :)

    Wyjechanie samochodem na ulice to proszenie się o kłopoty.

    Pojechałeś sloganem jak autorytet to chciałem się zapytać :-)

    Z drugim sloganem też się zgodzisz że LPG to wożenie bomby w
    samochodzie? :-)

  • 38. Data: 2016-11-20 14:41:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 11:56, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]
    > niedorobione, że przy 150kkm już takie problemy są".
    > Więc te opinie z for, to bym jednak jako nie do końca miarodajnie,

    Zgadza się.
    Z forum Dacii, próbowano znaleźć kogoś kto miałby kłopoty z 1.5 dci
    którym rzekomo przekręcały się panewki we wczesnych wersjach tego silnika.
    Nikogo nie znaleziono, tyle że przy tej marce większość samochodów
    pochodzi z Polski, więc liczniki ma mniej pokręcone.
    I to może być odpowiedź dlaczego nikt nie odnotował tego typu problemów....

  • 39. Data: 2016-11-20 16:18:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2016 11:56:03 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

> [...]
    > 120-150kkm na liczniku), że ich auta miały ostatni wpis rok przed
    > udziałem w wątku, przy stanie licznika po 250-400kkm

    To tylko kolejny argument przeciwko kupowaniu diesla ;)
    Benzynowe raczej nie latają we flotach pod butem znerwicowanych repów
    robiących po 50 tys. na rok.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 40. Data: 2016-11-20 16:21:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2016 12:18:01 +0100, z napisał(a):

    > Wyjechanie samochodem na ulice to proszenie się o kłopoty.
    >
    > Pojechałeś sloganem jak autorytet to chciałem się zapytać :-)

    Myslałem, że na niusach nie trzeba specjalnie zastrzegać, że wygłasza się
    własne opinie, a nie prawdy objawione.

    > Z drugim sloganem też się zgodzisz że LPG to wożenie bomby w
    > samochodzie? :-)

    Jasne, nawet pójdę o krok dalej - jazda z kazdym paliwem to wożenie bomby w
    samochodzie :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl