  • 81. Data: 2014-01-28 19:13:22
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 11:53, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Faktycznie ma lepszą optymalizację zużycia baterii, tak samo lepiej
    > jest zagospodarowany ram, załatane luki bezpieczeństwa.

    No, pochwal się ile teraz, po aktualizacji wytrzymuje bateria..? :-\

  • 82. Data: 2014-01-28 19:14:07
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 11:55, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Z drobiazgów np. górna belka jest przezroczysta dzięki czemu nie
    > wypala cały czas ekranu. Taka pierdułka a miła.

    Owszem, ale takie rzeczy, typu wygląd ikonek to można zrobić bez
    uaktualniania systemu. A gdy cos nie wypali to można wrócić do wersji
    sprzed modyfikacji, przechodząc na nowszą wersje systemu - nie ma
    możliwości powrotu.

  • 83. Data: 2014-01-28 19:15:20
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 11:55, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Skoro działa to czemu przepłacać ? auto też zawsze kupujesz nowe ?

    E tam. Auto to zupełnie inna para kaloszy. Kiedyś nie dość że kupowałem
    auta nowe, to jeszcze tylko ulubiony model, ulubionej marki. Teraz
    jednak gdy auto służy mi do głównie dojazdu do miasta na zakupy, a`la 10
    km w jedna stronę, uznałem że kupowanie nowego samochodu to zupełnie
    niepotrzebny wydatek.
    Natomiast zupełnie nie widzę uzasadnienia do kupowania używanych
    telefonów, czy tabletów skoro nowe są tak tanie.

  • 84. Data: 2014-01-28 19:47:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-28 19:00, J.F pisze:

    > A nawiasem mowiac - 312 tys aut o obecnosci na rynku powiedzmy 16 lat,
    > plus 645 tys o obecnosci na rynku 6 lat
    > (bo kupujemy 10 letnie) daje raptem 8.8 mln. Nawet przy wydluzeniu do 20
    > i 10 lat wychodzi 12 mln.
    > Cos tu jest nie tak ... czy przypadkiem czesc z tych aut nie jest juz
    > dawno rozebrana na czesci ?

    Nie wiem, jak liczysz, ale rocznie jest to milion więcej. A pamiętaj, że
    teraz jest dołek. Bywały lata, gdy do Polski przyjeżdżało ponad milion
    tych od Niemca ;-)

  • 85. Data: 2014-01-28 20:22:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości

    >Nie wiem, jak liczysz,

    A zwyczajnie mnoze.

    >ale rocznie jest to milion więcej.

    Ale co roku iles tam aut jest tak starych ze trafia na zlomowisko.

    >A pamiętaj, że teraz jest dołek. Bywały lata, gdy do Polski
    >przyjeżdżało ponad milion tych od Niemca ;-)

    Ale w jakim wieku ? Kupisz milion 15-letnich aut, to on dlugo nie beda
    zajmowaly krajowych drog.
    Nawet jak byly 12-letnie w 2006, to teraz by mialy 20 lat ... a wiec i
    dziury od rdzy itp

    Wystarczy spojrzec na ulice i parkingi - duzo takich nie ma.

    J.

  • 86. Data: 2014-01-28 20:51:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-28 20:22, J.F pisze:
> [...]

    > zajmowaly krajowych drog.
    > Nawet jak byly 12-letnie w 2006, to teraz by mialy 20 lat ... a wiec i

    Struktura wiekowa aut w Polsce:

    2004 2010
    do 2 lat 7,2% 4,2%
    3-5 lat 12% 6,6%
    6-10 lat 24% 16%
    11-15 lat 19,3% 28,4%
    16 lat i więcej 37,5% 44,8%

    > Wystarczy spojrzec na ulice i parkingi - duzo takich nie ma.

    Na złe parkingi patrzysz. Pojedź do Polski C, D...

  • 87. Data: 2014-01-28 20:57:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    grupy wam się nie pomerdały przypadkiem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 88. Data: 2014-01-28 21:11:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Struktura wiekowa aut w Polsce:
    > 2004 2010
    >do 2 lat 7,2% 4,2%
    >3-5 lat 12% 6,6%
    >6-10 lat 24% 16%
    >11-15 lat 19,3% 28,4%
    >16 lat i więcej 37,5% 44,8%

    No widzisz - to te 37% z roku 2004 ma dzis 26 i wiecej lat. To
    nieliczne jeszcze jezdza, a reszty juz nie ma.
    Z tych 19% tez niewiele przetrwalo.

    No ale wlasnie te liczby budza moje watpliwosci - podejrzewam ze sporo
    z tych starych istnieje tylko na papierze.

    P.S. Sa kraje gdzie srednia wieku pojazdow jest wieksza niz w Polsce.
    I wcale nie takie biedne. Tylko 200% podatek skutecznie wydluza zywot
    :-)

    >Na złe parkingi patrzysz. Pojedź do Polski C, D...

    I tam tak duzo milionow pojazdow ?

    J.

  • 89. Data: 2014-01-28 21:45:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-28 21:11, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No ale wlasnie te liczby budza moje watpliwosci - podejrzewam ze sporo z
    > tych starych istnieje tylko na papierze.

    Moje wątpliwości budzą twoje wyliczenia, szacunki i podejrzenia :)
    Wiesz czemu? Otóż czysta obserwacja - w 2004 było zarejestrowanych
    ponad 11 mln samochodów osobowych i spokojnie można było zaparkować,
    a ruch nie był taki duży. Obecnie to masakra, samochodów w miastach
    w 3 warstwach można oczekiwać, wszędzie po wsiach różnych przyzwoitych
    strucli bez liku. Odpadły parchy demoludowe, za to mamy sporo leciwych
    strucli zachodnich, które mając po 20 lat całkiem radę dają.

    > P.S. Sa kraje gdzie srednia wieku pojazdow jest wieksza niz w Polsce. I
    > wcale nie takie biedne. Tylko 200% podatek skutecznie wydluza zywot :-)

    Spoko - w Polsce też dobrze dają radę, blacharsko się sporo trzyma,
    mechanika odporna. Gorzej z młodszymi - te są mniej ekologiczne
    i szybciej ulega degradacji.

    > I tam tak duzo milionow pojazdow ?

    Dużo, jak w miastach.

  • 90. Data: 2014-01-28 23:28:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

> [...]
    >ponad 11 mln samochodów osobowych i spokojnie można było zaparkować,
    >a ruch nie był taki duży. Obecnie to masakra, samochodów w miastach

    Do tego wystarczy przybycie 10-20%. Jak na kazde 9 zaparkowanych aut
    jest
    jedno wolne miejsce to mamy "bez problemu". A jak zniknie to 10%, to
    sie robi masakra.

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale we Wroclawiu to dodatkowo wladze
    zaczely likwidowac miejsca parkingowe, pod roznymi pretekstami i
    powodami.

> [...]
    >leciwych
    >strucli zachodnich, które mając po 20 lat całkiem radę dają.

    Moze po wsiach - po miastach tez widujesz ? te 26-latki ?

    J.