  • 11. Data: 2009-03-11 08:42:56
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > B.Gates nie jest az taki głupi - on powiedział 640kB _powinno_
    > wystarczyć każdemu ;-)

    Ten głupi cytat bez zrozumienia czasu i miejsca, w którym powstał,
    powtarzany jest od ~dwudziestu lat. A w owym czasie akurat nie był
    niczym dziwnym.
    To tak na marginesie, bo o 640kB czytałem ostatnio chyba ze sto razy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-03-11 08:45:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    0
    > Do tego kilka rolek negatywu (firmowane przez Rossmana sa niezle).
    > Niczym na robienie zdjec wydasz 1000zl minie calkiem sporo czasu -
    > bedziesz moga skoncentrowac sie na robieniu zdjec, a nie na
    > sleczeniu przed komputerem. Potem majac juz wlasne doswiadczenie
    > kupisz sprzet bazujac na _swoim_ zdaniu a nie tym co Ci
    > grupa doradzi ;)
    > No, ale jak MUSISZ miec wypasiona cyfre, to musisz ;)

    Wiesz, ale kobiety chcące fotografować jednak nie bywają takie głupie
    jak faceci.
    Taka obserwacja z ostatnich czasów...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 13. Data: 2009-03-11 08:46:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kamila82 pisze:
    > Witajcie

    Hej.
    Ale napisz, co chciałbyś fotografować, w jakich warunkach i w jakim celu
    - będzie prościej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 14. Data: 2009-03-11 08:46:48
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Michał Grzelak pisze:

    > W Alfie, ta stabilizacje w szkle, to tak nie za bardzo. jest już
    > stabilizowana matryca w body,
    (...)

    O, nie wiedziałem. W takim razie wycofuję się ze stabilizacji obiektywu.
    pwz

  • 15. Data: 2009-03-11 08:53:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    0

    > Wiesz, ale kobiety chcące fotografować jednak nie bywają takie głupie
    > jak faceci.
    > Taka obserwacja z ostatnich czasów...

    Ale nie z tego watku? ;)

  • 16. Data: 2009-03-11 08:54:07
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Hej.
    > Ale napisz, co chciałbyś fotografować, w jakich warunkach i w jakim
    > celu - będzie prościej.

    Jak to co - WSZYSTKO ;)

  • 17. Data: 2009-03-11 08:59:21
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > niczym dziwnym.
    > To tak na marginesie, bo o 640kB czytałem ostatnio chyba ze sto razy.

    Po pierwsze wypowiedź była czysto marketingowa. Chodziło o odpowiedź na
    krytykę, że MS DOS adresuje tyle pamięci tylko, mimo, że możliwe było
    wykorzystanie większej ilości pamięci. To jak z Apple, z jednego
    przycisku myszy zrobili całą ideologię.

    wer

  • 18. Data: 2009-03-11 09:03:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ale nie z tego watku? ;)

    Tego jeszcze nie wiemy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 19. Data: 2009-03-11 09:05:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jak to co - WSZYSTKO ;)

    E tam, przeciętna kobieta chce fotografować emocje. Potrzebny do tego
    sprawny automat z szerokimi możliwościami przy poprawnej jakości. Znaczy
    jakieś 18-250 z przewidywalnym af i dobrym wb.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że sprzęt to gówno/

  • 20. Data: 2009-03-11 09:05:38
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > 90 jest lepszy - to oczywiste, ze jak jest drozszy
    > to napewno jest lepszy. Z obiektywem 18-300mm bedzie
    > wypasiony komplet. No i kreci filmy co nie do pogardzenia.

    A co to za obiektyw?

    Jesli Nikon to przydaloby sie szklo stabilizowane. Gdyby musial byc to
    hiperzoom, to wybor jest i tak jak pomiedzy dzuma a cholera - pewnie w miare
    dobrym pomyslem by byl Nikkor 18-200VR, ale jego obecna cena przekroczy Ci
    juz znacznie mozliwosci finansowe (innymi slowy obecnie ten obiektyw jest
    drozszy od kompletu Sony A300 + Sigma 18-200).

    Ja bym Ci polecil przyjrzec sie zestawowi Nikon D90 + N18-105VR. Jesli Cie
    na to stac.

    A co do tej uwagi o kitach... po hiperzoomie nie spodziewalbym sie lepszych
    wynikow niz po dual kicie pokrywajacym podobny zakres ogniskowych (ba wrecz
    przeciwnie).

    Pozdrawiam
    Darek