  • 1. Data: 2009-03-10 08:40:22
    Temat: Zielony kolor dla Jakuba
    Od: j...@u...at

    laboratorium dostosowalo sie do zazelenia Jakuba:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5311474534431836338

    XXX

  • 2. Data: 2009-03-10 09:40:47
    Temat: Re: Zielony kolor dla Jakuba
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Uzytkownik wrote:

    > laboratorium dostosowalo sie do zazelenia Jakuba:
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5311474534431836338

    Powiedz co przedstawia ten wykres, podaj procedure testowa to Ci ktos powie
    dlaczego to spierniczyles.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-03-10 09:49:37
    Od: j...@a...at

    On 10 Mrz., 09:40, j...@u...at wrote:
    > laboratorium dostosowalo sie do zazelenia Jakuba:
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#531147453443...

    > XXX

    zdecydowalem sie pokazac wnioski w asapekcie tolerancji AF
    sa tutaj

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5311493173981068002

    XXX

  • 4. Data: 2009-03-10 09:51:58
    Od: j...@a...at

    On 10 Mrz., 10:40, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:
    tywow#531147453443...

    > Powiedz co przedstawia ten wykres, podaj procedure testowa to Ci ktos powie
> [...]

    hej

    wykres jesd dla Jakuba - czyli ludzi myslacych.

    gdybym wiedzial ze bedziesz przegladal , opisalbym dokladniej.
    nie chce mi sie opisywac procedury - jest adekwatna.

    czy aby nie jestes z opcji politycznie przeciwnej ?

    tzn nie wiesz o co chodzi , ale wiesz ze jest zle ?

    pzdr

    XXX

  • 5. Data: 2009-03-10 09:56:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@u...at pisze:
    > laboratorium

    Dobre :)

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5311474534431836338

    Teraz już wiem, kto za Gomułki i Gierka rysował te wszechobecne w
    mediach wykresy ''wzrost wzrostu ton buraka z kwintala w latach 65-75 na
    pogłowie żywca wołowego w stosunku do niosek parzystokopytnych na
    kilogram koniczyny''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-03-10 10:04:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    j...@a...at pisze:

    > gdybym wiedzial ze bedziesz przegladal , opisalbym dokladniej.
    > nie chce mi sie opisywac procedury - jest adekwatna.

    Jak opis techniczny rolls royce. Prędkość maksymalna - odpowiednia,
    moc - wystarczająca, cena - adekwatna.

  • 7. Data: 2009-03-10 10:28:40
    Od: j...@a...at

    On 10 Mrz., 11:04, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Jak opis techniczny rolls royce. Prędkość maksymalna - odpowiednia,
    > moc - wystarczająca, cena - adekwatna.
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

    masz racje - dostosowalem poziom odpowiedzi do poziomu postu.

    Dla mnie to ciekawy experyment i socjologiczny ale to nie na teraz i
    te grupe.

    XXX

  • 8. Data: 2009-03-10 13:00:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Uzytkownik wrote:

    > wykres jesd dla Jakuba - czyli ludzi myslacych.

    Co ty wiesz o ludziach myslacych? Zreszta spadaj na priv do Jakuba, a nie
    zasmiecasz grupe.

    > gdybym wiedzial ze bedziesz przegladal , opisalbym dokladniej.
    > nie chce mi sie opisywac procedury - jest adekwatna.

    Aha. Niewatpliwie jest adekwata, prawdopodobnie jak Twoje poprzednie
    wypociny.

    > czy aby nie jestes z opcji politycznie przeciwnej ?

    (Ziew)

    > tzn nie wiesz o co chodzi , ale wiesz ze jest zle ?

    Sa rzeczy których nie da sie wywnioskowac z Twoich glupkowatych wypocin.
    Jesli robiles przykladowo testy rozdzielczosci to powinienes uzyc np.
    statywu do stabilizacji aparatu i lupy do precyzyjnego wyostrzenia, ale ty
    pewnie robiles zdjecia z reki "na oko", bo takie testy lepiej oddaja
    "prawdziwe warunki" - ROTFL ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-03-10 13:01:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > mediach wykresy ''wzrost wzrostu ton buraka z kwintala w latach 65-75
    > na pogłowie żywca wołowego w stosunku do niosek parzystokopytnych na

    Wez sie nie wychylaj, bo to dla Jakuba było.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 10. Data: 2009-03-10 13:30:50
    Od: j...@a...at

    On 10 Mrz., 14:00, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

> [...]
    > statywu do stabilizacji aparatu i lupy do precyzyjnego wyostrzenia, ale ty
    > pewnie robiles zdjecia z reki "na oko", bo takie testy lepiej oddaja

    Pierwszy wniosek jaki mi sie nasuwa jest taki ze Mikolaj Tutak ma
    powazne braki w wychowaniu i nie nalezy do grupy ludzi grzeszacych
    kultura osobista.

    Drugi jest taki , iz z natury jest czlowiekiem zlosliwym.

    A skad wnioskujesz ze nie uzylem lupy i statywu do precyzyjnego
    ostrzenia ?
    Jest przeciez napisane w tytule ze ostrzenie na MF / LV.
    NIe ma wskazowki ze nie uzylem lupy i statywu.
    A poniewaz tutaj mierze rozdzielczosc najwyzsza osiagalna pomiary sa
    robione na statwie na MF/LV z lupa 10*, gdyz poprzednie pomiary
    wykazaly, iz w ten sposob udaje sie najlepiej wyostrzyc. Oswietlenie
    flashem.

    Czy cos jeszcze niejasne ?

    pozdrawiam pieknie przyjemnego dnia zycze .

    XXX