  • Data: 2009-07-17 19:11:07
    Temat: Jaki motor?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)

    Zanim zadam pytanie - przeglądnąłem grupę i widzę, że zbyt wiele takich
    tematów nie ma a jeśli się pojawiają to znajdują wiele cennych podpowiedzi.
    I na to liczę.
    No więc może w punktach o co mi chodzi:
    - coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też jedynka z
    przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago powoduje, że zatykam
    sobie uszy kolanami :-)
    - coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.
    - lata mam więc raczej wariactwo mi nie w głowie, raczej spokojna jazda
    czasem w dłuższe trasy, tak dla BHP psychicznego
    - tak wogóle to właśnie chyba ze względu na te lata mnie na motor naszło :-)
    - ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać
    - cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k - 7k
    będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln się znajdzie
    :-)
    A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem mieć,
    ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD WL ale chyba
    dobrze że mi przeszło. Gotów byłem wtedy wydać kupę kasy a z perspektywy
    widzę, że nie poświęciłbym mu należnego czasu.
    Ale to historia.
    Bardzo podobał mi się post Falco o krystalizowaniu wyboru (Falco -
    pozdrawiam, mam nadzieję że pamietasz wspólne wyjazdy na Litwę garbusami).
    Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak poszukuję czegoś
    większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)
    Ta propozycja
    http://tinyurl.com/q36act
    wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134172
    6
    ten jest faktycznie klasycznie piękny ale właśnie miałbym obawy o zatykanie
    uszu kolanami :-)
    Jak widzicie podoba mi się prawie wszystko (enduro raczej nie choć takie coś
    w salonie też mi się bardzo podobało
    http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/adve
    nture/xt660z.jsp#)

    Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda
    bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to
    było wszystko co maszyna będzie mogła.

    Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

    pozdrawiam

    C (dla Falco - PiotrCezary)