  • Data: 2009-07-19 09:40:32
    Temat: Re: Jaki motor?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CeSaR pisze:

    > - coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też
    > jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago
    > powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)
    > - coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.

    Też mam nie małe gabaryty i pomykam Yamahą TDM850. Motocykl wysoki,
    pozycja za kierownicą turystyczna.

    > - ma być proste w serwisowaniu a najlepiej serwisu nie wymagać

    Nie ma takich motocykli coby serwisu nie wymagały. A czy TDM-ka jest
    prosta w serwisowaniu, hmm... zależy jak będziesz serwisować, jak oddasz
    do warsztatu to prosta, jak sam będziesz dłubać to trochę narzedzi i
    wiedzy trzeba mieć.

    > - cena gra rolę - im niższa tym moja żona będzie mniej cierpieć :-) 5k -
    > 7k będzie OK. Ale jeśli coś mnie z nóg zwali to jeszcze ze 100pln się
    > znajdzie :-)

    Można w tej cenie polować. Napewno model 3VD się znajdzie a może i jak
    ktoś będzie mieć parcie na sprzedaż to i 4TX.

    > A teraz najważniejsze - to ma byc pierwszy motor :-( Zawsze chciałem
    > mieć, ale jakoś się nie składało. Byłem swego czasu bliski zakupu HD WL

    Jak masz olej w głowie to z żadnym nie powinno być problemu.
    Ten motocykl jest dosyć ciężki i wysoki (znalazłem w necie nazwy typu
    krówka, mastodont :-)) ale przy swoich gabarytach go ogarniesz.
    Moc oddaje bardzo płynnie, nie trzeba kręcić wysoko.
    No może trochę nerwowo reaguje na zmiany gazu - trzeba uważać podczas
    startu na ostrym zakręcie :-)

    > Jeszcze raz - nie zamierzam zapierdzielać, większą frajdę da mi jazda
    > bocznymi drogami z prędkością 90-100km/h Ale nie chciałbym raczej aby to
    > było wszystko co maszyna będzie mogła.

    Na boczne drogi jak znalazł, nie jest to enduro ale ma dosyć duży
    prześwit i ogólnie daje radę po polskich dziurach (choć jak dla mnie to
    mała przyjemność z takiej wytrzęsawki).
    Przy moim wzroście to tak do 120km/h jest OK, później już zaczyna się
    walka z wiatrem - na krótkim dystancie to i można powalczyć ale godzina
    autostradą z prędkościa powyżej 150 to już przesada.

    --
    M.