  • Data: 2009-07-18 16:19:11
    Temat: Re: Jaki motor?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ma nie wymagac serwisu to polecam cos w skali 1:16.

    No może nie aż tak :-))

    > znaczy starszy trampek, albo terefere. Tak mi sie widzi. Chyba ze
    > lubisz sprawiac zonie bol, wtedy jest masa mozliwosci ;)

    Na sprawianie żonie bólu jest zawsze sporo możliwości :-)

    > bedziesz na tym wygladal jak na psie, pekinczyku ;)

    :-)))
    Nie wiem jak on w realu się przedstawia. Po prostu taka sylwetka jest
    jeszcze dla mnie do łyknięcia :-)

    > trza bylo pisac na poczatku, bym dupy nie zawracal :)

    Ale wcale właśnie nie zawracasz. Bo te enduro - ale duże - bardzo mi pasują.
    Tylko że o tym nie pisałem bo nie bardzo potrafiłem znaleźć cokolwiek w
    mojej cenie. Może źle szukałem bo już teraz na grupie widziałem jakieś
    propozycje.
    Enduro duże - jak najbardziej. Tylko jeszcze powstaje w takim razie
    problem - enduro jest wysokie czyli środek ciężkości ma wyżej niż inne
    motory. Łatwiej się tym położyć....
    Czyli trzeba bardziej uważać. Ale może to i lepiej.