  • Data: 2009-07-18 14:28:14
    Temat: Re: Jaki motor?
    Od: Soulsick <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    CeSaR pisze:
    > Witam wszystkich (Falco szczególnie) :-)
    >
    > Zanim zadam pytanie - przeglądnąłem grupę i widzę, że zbyt wiele takich
    > tematów nie ma a jeśli się pojawiają to znajdują wiele cennych
    > podpowiedzi. I na to liczę.
    > No więc może w punktach o co mi chodzi:
    > - coś sporego bo i ja spory jestem :-), znaczy 188cm a w wadze też
    > jedynka z przodu :-) No i nogi raczej mam długie więc np. Virago
    > powoduje, że zatykam sobie uszy kolanami :-)
    > - coś nie za specjalnie ścigaczowatego, raczej klasyka, turystyka itd.
    > - lata mam więc raczej wariactwo mi nie w głowie, raczej spokojna jazda
> [...]

    Na oko to Hunda CB750 będzie dla ciebie w sam raz. Do opanowania na
    pierwszy motocykl, a za małe nie będzie. Tylko nie wiem czy za 7kpln
    kupisz wystarczająco fajnego egzemplarza.

    Albo golasa Bandita 600 / GSX 750 Inazuma. Mniejszy trochę, na ja przy
    tym wzroście zrobiłem na Inazumie 25kkm i fajnie było :-)

    --
    Soulsick