  • Data: 2009-07-20 16:47:27
    Temat: Re: Jaki motor?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O! Wszelki duch... ;)
    > Witaj po latach i na nowych śmieciach! ;)

    No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy ale
    jakieś nowe twarze..... :-)

    > "... a co mam nie pamiętać, dał nam chłop popalić..." ;)
    > Kolejna Litwa "zaliczona" była na koniec maja, ale to nie miejsce na
    > pogawędki, bo zejdziemy na OT. ;)

    :-)))

    > Bierz też pod uwagę czy sprzęt był sprowadzany do PL,

    Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w DE
    albo B od pierwszego właściciela.
    Z tych modeli, które tu były proponowane, już można było coś do 1500Eur
    wyszukać.

    > ;) dobrze, że podpowiedziałeś, bo na początku zachodziłem w głowę "z kim
    > mam przyjemność" zrzucając mą niepamięć na... karb... alkoholu... ;)

    A wiesz, to tak trochę dla zmylenia przeciwnika :-) Wróg czuwa :-)

    > Pochwal się gdy się skrystalizujesz i mam nadzieję, że dozo! na szlaku
    > (garbusowym i motocyklowym oczywiście!)

    Jasne, spoko.

    pzdr