  • 1. Data: 2009-12-17 19:56:20
    Temat: zepsuł się D5000?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Używam go niedługo. Włączam dzisiaj i... menu na ekranie jest do góry
    nogsami. Jak ekranik otworzę i odchylę do dołu, to menu nie zmienia
    orientacji, ale dzięki temu,że ekran jest do góry nogami, wszystko jest ok.
    Dziwne jest to,że obrót aparatu na boki powoduje właściwy dla pozycji obrót
    menu. W pozycji horyzontalnej jest jednak zawsze jednakowo: jak dla
    otwartego ekraniku. Resetowałem apoarat (dwa zielone guziki) ale nic to nie
    zmieniło. Awaria czujnika położenia, czy jakiś mój błąd?

  • 2. Data: 2009-12-20 00:20:36
    Temat: Re: zepsuł się D5000?
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 17 Gru, 20:56, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Używam go niedługo. Włączam dzisiaj i... menu na ekranie jest do góry
    > nogsami.

    IMO - faktycznie zepsiuty. Czujnik położenia poszedł się miłować.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-12-20 11:39:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    lelec wrote:
    > IMO - faktycznie zepsiuty. Czujnik położenia poszedł się miłować.

    Swoja droga w takich konstrukcjach czujnik polozenia to zazwyczaj magnesik
    i jakis hallotron. Moze jakies zewnetrzne zrodlo pola magnetycznego
    przeszkadza temu ostatniemu...?

    --
    KILu

  • 4. Data: 2010-01-03 21:06:08
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 12:39:31 +0100, KILu napisał(a):

    > Swoja droga w takich konstrukcjach czujnik polozenia to zazwyczaj magnesik
    > i jakis hallotron. Moze jakies zewnetrzne zrodlo pola magnetycznego
    > przeszkadza temu ostatniemu...?

    Siostra przyznała się, że puknęła czymś w aparat=wypadł jez z torby z
    wysokości może 40 cm. Ale czujnik by zepsuła ? Zastanwaiam się nad
    potraktowaniem ekranu magnesem stałym. Może coś się "przesuniue" ? /albo
    zdechnie, i serwis sie wypnie..../