  • 91. Data: 2010-12-19 22:36:33
    Temat: Re: Jaki j?zyk - ceny?
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 19, 8:45 pm, "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    wrote:

    > Postgres z open-sourcowych jest najbardziej zaawansowaną bazą. Są
    > ludzie, którzy robią na tym hurtownie. Z powodzeniem...

    No to jak ludzie na tym robia hurtownie, to na pewno do wszystkiego
    sie nadaje :D

    R.

  • 92. Data: 2010-12-19 23:42:42
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 19/12/2010 15:42, Mariusz Kruk wrote:

    > Oczywiście. Takie problemy też _bywają_.
    > Owszem, istnieje klasa problemów, których optymalizacja (poza "zdrowy
    > rozsądek") ma sens. Ale w praktycznych zastosowaniach to nie jest aż tak
    > wielki margines.

    W skali czego? Całego oprogramowania, które się tworzy? Nie mam
    widzialności w takiej skali, ale mam mocne podejrzenie, że całkiem spora
    część oprogramowania powstającego na świecie to oprogramowanie telefonów
    komórkowych, set-top boxów czy innych trafostacji, gdzie w ogóle nie ma
    opcji "dołożyć kolejny serwer".

  • 93. Data: 2010-12-20 07:17:32
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"
> [...]
    >część oprogramowania powstającego na świecie to oprogramowanie telefonów
    >komórkowych, set-top boxów czy innych trafostacji, gdzie w ogóle nie ma

    I sądzisz, że na współczesne komórki tak się kombinuje w asemblerze, jak
    trzydzieści lat temu na 8051?

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 94. Data: 2010-12-20 11:08:07
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 16 Dec 2010 14:44:55 -0800 (PST), Maciej Sobczak napisał(a):

    > Zastanawiam sie skad sie biora wysmiewcy, ktorzy wysmiewaja uzytkownikow i
    > osoby piszace aplikacje wykorzystujace MS Access.
    > Chodzi o to, by uzywanie komputera bylo proste, prawda?
    > A takie wlasnie mozliwosci daje wspomniana czesc MS Office.

    Skąd się biorą? Z niewiedzy.
    Wypowiadają się na tematy, w których się nie orientują i powielają stereotypy.
    Np. mylą VB6, VBA i VB.NET, gdzie ten ostatni to raczej C# "opakowany" w
    składnię VB. :-)

    Access - fajne narzędzie, ale sekretarki trzymałbym od niego z daleka. :-)))
    Łatwo się od Accessa uzależnić. ;-)

    Inna sprawa, że na pewnym stopniu skomplikowania aplikacji, programujący w MS
    Access napotyka na wiele barier (np. przestararzałe i powolne VBA - szczątkowa
    obiektowość) i ograniczeń.

    j.

  • 95. Data: 2010-12-20 14:29:15
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Dodatkowy serwer tez mozna dolozyc?

    A.L.

  • 96. Data: 2010-12-20 14:37:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "A.L"
    >Dodatkowy serwer tez mozna dolozyc?

    Do komórki? Wątpię. Co nie zmienia faktu, że przeciętny twórca programu
    na komórkę nie będzie się zastanawiał czy zajmie 15, czy 18% czasu
    procesora.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 97. Data: 2010-12-20 15:43:26
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Mariusz Kruk wrote:

    > I sądzisz, że na współczesne komórki tak się kombinuje w asemblerze, jak
    > trzydzieści lat temu na 8051?

    W oczywisty sposób widać, że nie: nowoczesne komórki zawieszają się
    z byle powodu :)

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 98. Data: 2010-12-20 16:18:31
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 20 Dec 2010 15:37:48 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

> [...]
    >
    >Do komórki? Wątpię. Co nie zmienia faktu, że przeciętny twórca programu
    >na komórkę nie będzie się zastanawiał czy zajmie 15, czy 18% czasu

    Dlatego komorki tak dziaja jak dzialaja.

    Tak na marginesie,zdarzylo mi sie pare razy liczyc nanosekundy w
    srodku petli. W zwyklej aplikacji a nie w komorce

    A.L.

  • 99. Data: 2010-12-20 16:48:03
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-12-20 15:37, Mariusz Kruk pisze:

    > Do komórki? Wątpię.

    Np Jetty.
    Na Androida

  • 100. Data: 2010-12-20 16:58:29
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Dec 20, 7:17 am, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"

    > I sądzisz, że na współczesne komórki tak się kombinuje w asemblerze, jak
    > trzydzieści lat temu na 8051?

    A napisałem coś, co by to sugerowało?