-
51. Data: 2011-06-19 21:11:09
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: Marcin Jan <t...@g...pl>
W dniu 11-06-18 22:22, AL pisze:
> W dniu 2011-06-18 10:24, Dominik pisze:
>> W dniu 2011-06-16 20:33, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
>>
>>>
>>> I wez pod uwage, ze w AutoSwiecie zawsze wygrywa Skoda, wiec gdyby i w
>>> tym tescie byla to by napewno wygrala.
>>>
>>> Ps. Ja bym wybral Skode wlasnie, ale nie wszyscy podzielaja pewnie moj
>>> poglad.
>>>
>>
>> Jeżdżę Skodą od ponad dwóch lat. Nie zamieniłbym tego na inny "dupowóz".
>> Wygodne siedzenia, funkcjonalne schowki, ZERO awarii przez dwa lata,
>> oszczędny [1,9TDI] - jak dla mnie bomba :)
>>
>
> to jest Twoj subiektywny punkt widzenia.
>
> Przy takich stwierdzeniach powinienes podac jakie inne marki miales
> doswiadczyc zaposiadowywac, skoro skodowe siedzenia uwazasz za wygodne.
>
>
dokładnie. wygodne siedzenia i skoda (octawia) tudzież golf nie idą w parze.
pozdrawiam
marcin jan
-
52. Data: 2011-06-20 01:10:26
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Poszaleć?
Do poszalenia to faktycznie są słabe.
;)
--
CB
Użytkownik "Agata" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iti1cv$n39$1@inews.gazeta.pl...
> Duster ma bardzo słabą ofertę (tzn nie ma nic dla kogoś kto lubi poszaleć):
-
53. Data: 2011-06-20 09:24:04
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: hamberg <r...@g...com>
> W swojej klasie ma plusy, jednak jesli jezdziło sie wczesniej jej
> starszym lepszym bratem czyli Passatem to wszędzie widzi się
> oszczędności w materiałach, wykonczeniu, wyposażeniu, czasem nawet
> głupie pierdoły które umilały życie są pominięte. NO i samo
> prowadzenie... naprawdę warto dopłacić do VW.
> No i względy estetyczne ale to już rzecz gustu - Octavia jest po
> prostu dużo brzydsza.
Porownanie passata do octavii jest mocnym naduzyciem - porownaj do
bory i moze sie okazac ze juz tak zle octavia nie wypada.
A oszczednosci musza byc bo octavia to takie budzetowe auto.
-
54. Data: 2011-06-20 09:42:40
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: hamberg <r...@g...com>
> Nie łapie, ale wychodzi ponad zwykłe "C" na przykład poprzez obecność
> regulowanych nawiewów na tylne siedzenia lub możliwością dobrania
> skrzyni automatycznej do prawie każdego silnika.
chlopie nie rob sobie jaj... - te nawiewy to niby przepustka do
wyzszej klasy? O ile to wydluza rozstaw osi?
-
55. Data: 2011-06-20 20:07:13
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>
On 20 Cze, 09:42, hamberg <r...@g...com> wrote:
> > Nie łapie, ale wychodzi ponad zwykłe "C" na przykład poprzez obecność
> > regulowanych nawiewów na tylne siedzenia lub możliwością dobrania
> > skrzyni automatycznej do prawie każdego silnika.
> chlopie nie rob sobie jaj... - te nawiewy to niby przepustka do
> wyzszej klasy? O ile to wydluza rozstaw osi?
A co Wy z tym rozstawem? Nie mam świeższego przykładu, ale chociażby
Mazdy 323 i 626 miały pod koniec produkcji identyczny rozstaw osi.
Ująłbym to inaczej: w klasie średniej są auta dla singli /
bezdzietnych. Jak rodzina się powiększa, to w necie pytają o coś
większego. Wtedy pojawia się propozycja Octavii - i za to należy jej
się ten plus (-;
pozdrawiam, tomek
-
56. Data: 2011-06-20 22:42:25
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Nie chodzi o to.
Octavia to klasa D ze względu na kubaturę przestrzeni pasażerskiej.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_size_class
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia
Czyli auta klasy D to zarówno "zwykłe" duże kompakty (coś w rodzaju
jakby klasy C+), jak i luksusowe auta kompaktowe (takie jak np BMW M3
z rozstawem osi 2568 mm).
--
CB
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4dfd0541$0$2508$65785112@news.neostrada.pl...
> Wg mnie jest już w klasie D, ze względu na rozstaw osi - 2700 mm.
-
57. Data: 2011-06-21 01:30:10
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: hamberg <r...@g...com>
> A co Wy z tym rozstawem? Nie mam świeższego przykładu, ale chociażby
rozstaw to najbardziej miarodajny wskaznik
> Mazdy 323 i 626 miały pod koniec produkcji identyczny rozstaw osi.
> Ująłbym to inaczej: w klasie średniej są auta dla singli /
> bezdzietnych. Jak rodzina się powiększa, to w necie pytają o coś
> większego. Wtedy pojawia się propozycja Octavii - i za to należy jej
> się ten plus (-;
znowu cos pomieszales - klasa srednia to segment D. Twierdzisz ze
polecane jest auto klasy C komus ktos kto ma auto klasy D?
TO co jest w necie polecane to kwestia "horyzontu" polecajacych - ja
bym raczej zastanowil sie czy polecac octavie I rodzinie z malymi
dziecmi - z tylu jak sie da fotelik dla dziecka to niestety bardzo
ciasno jest _przy_tym_rozstawie_osi.
-
58. Data: 2011-06-21 13:21:32
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>
On 21 Cze, 01:30, hamberg <r...@g...com> wrote:
> > A co Wy z tym rozstawem? [...]
> rozstaw to najbardziej miarodajny wskaznik
> > Mazdy 323 i 626 miały pod koniec produkcji identyczny rozstaw osi.
jak widać, może i jest miarodajny, ale nie może być jedynym.
> > Ująłbym to inaczej: w klasie średniej są auta dla singli /
> > bezdzietnych.
> znowu cos pomieszales - klasa srednia to segment D.
Ojej, no to jak nazywasz segment C? "Kompakty"?
Octavia nie jest wg mnie kompaktowa. Jest na to za duża i tyle.
> ja
> bym raczej zastanowil sie czy polecac octavie I rodzinie z malymi
> dziecmi - z tylu jak sie da fotelik dla dziecka to niestety bardzo
> ciasno jest _przy_tym_rozstawie_osi.
Mówiliśmy o Octavii II, to nie jest bez znaczenia pod tym względem.
Wyjaśniam, dla zakończenia wątku - nie uważam Octavii II za auto klasy
Passata. To po prostu coś więcej niż zwykły kompakt (np. Golf).
Dlatego podoba mi się określenie "C+" (w odróżnieniu od C premium,
które oznacza coś zupełnie innego).
pozdrawiam, tomek
-
59. Data: 2011-06-22 13:11:41
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:iteteb$j86$2@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-06-16 20:52, ania pisze:
>>> Może ktoś wie, w którym najdłużej wytrzyma blacha.
>>
>> jeśli wszystkie czy so podobne, ale jedn z niech ma 7 lat gwyrancji to
>> który
>> weźmiesz?
>
> A nie lepiej tańszy w eksploatacji? W przypadku 7letniej gwarancji, musisz
> przez 7 lat robić najdroższe na rynku przeglądy
Następny.
250-300 zł za przegląd to nie dość że nie jest najdrożej na rynku, to
jeszcze jest nawet całkiem niedrogo.
Nic innego nie musisz.
-
60. Data: 2011-06-22 13:12:33
Temat: Re: Jaki do 55tys
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4dfbc371$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
> news:itgecm$19rn$1@news.mm.pl...
>> A teraz możesz się dalej nadymać i śmiać... ;)
>> robiąc dobrą minę do kiepskiej gry.
>
> Zadowolenie klientów (w które akurat wierze, choć osobiście znam tylko
> jednego użytkownika octavii) to nie jest jednak argument za
> przynależnością auta do danego segmentu. Przyjęto, ze segment D zaczyna
> się od rozstawu osi 2700 i octavia sie nie łapie. Największym kompaktem
> (lub jednym z największych, bo czytałem o tym w 2007 czy 2008, więc być
> może pojawiło się coś większego) jest lancer - ma rozstaw osi 2635,
Moje Megane miało bodajże 2650, Ceed też ma coś w ten deseń.