    Date: Mon, 10 Feb 2014 18:51:59 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    <u...@4...com> <lbs9fp$edr$1@dont-email.me>
    <52e22a22$0$2215$65785112@news.neostrada.pl> <lc0k96$shj$1@dont-email.me>
    <52e80d9b$0$2228$65785112@news.neostrada.pl> <lc9vok$fgr$1@dont-email.me>
    <52e9083f$0$2208$65785112@news.neostrada.pl> <lcev5n$ipt$1@dont-email.me>
    <52ed07da$0$2357$65785112@news.neostrada.pl> <ld186a$n3f$1@dont-email.me>
    <52f4be92$0$2207$65785112@news.neostrada.pl> <ld3uh6$49r$1@dont-email.me>
    <52f6183d$0$2157$65785112@news.neostrada.pl> <ld601j$4lk$1@dont-email.me>

    W dniu 2014-02-08 20:20, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message

    > Jasne... warto przeliczyć wszystko, również utratę bonusów jakie
    > otrzymujesz ładując jedną kartę SIM tą samą kasą którą musisz
    > rozłożyć na dwie karty SIM jeśli nie dzielisz się z tabletem swym
    > internetem z telefonu.

    A po co w tablecie dwie karty? Można przecie wziąć kartę do rozmów i
    zaktywować pakiet danych, można wzięć kartę przeznaczoną do internetu i
    nic nie stoi na przeszkodzie żeby na tym numerze prowadzić rozmowy po
    przez GSM i wysyłać wiadomości.

    > Czy próbowałem używać 7-calowego tabletu? Oczywiście.
    > I skrajnie niewygodne jest trzymanie go przy uchu...
    > Potwierdzasz to sam pisząc, że zwykle używasz funkcji głośnomówiącej.

    Ja tam nie widzę żadnej niedogodności w porównaniu z telefonem,
    oczywiście poza tym o czym już wspominałem - gdy rozmowa trwa długo to
    komuś może przeszkadzać ciężar tabletki.

    Tak, w Polsce za rozmowy w trakcie jazdy autem grozi mandat, także w
    domu rozmawiam w trybie głośno mówiącym, postępuje identycznie jak z
    normalnym telefonem.

    > A ja myślę, że fakt że nie widzisz nic niezwykłego w trzymaniu 7-calowgo
    > telefonu przy uchu dowodzi że jesteś trochę ... ekhem... wyjątkowy :-)

    Z pewnością, wyobraź sobie że przez ponad 40 lat życia wykształciłem w
    sobie własny sposób wartościowania rzeczy, postępowania, oceniana urody
    itd. Tak że nie potrzebuję opinii fachowców żeby określić co dla mnie
    dobre a co złe.
    A w Tobie wyczuwam osobę mającą zahamowania, np. nie używasz tabletu do
    rozmów tylko z tego powodu bo mało kto to robi, widzisz pędzące w
    ślepym pędzie stado owiec to zaraz się do niego przyłączasz, z obawy że
    stado nazwie Cię odmieńcem...

    > Jasne, bo 4" to to samo co 7" :-) Czy Ty się sam słyszysz? :-)

    Usiłujesz mi coś wmówić. Niczym poza ciężarem nie różni się tablet od
    telefonu gdy go trzymasz przy uchu i rozmawiasz.