  • 1. Data: 2011-08-27 20:18:39
    Temat: Jaka stara tania lustrzanka?
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    witam

    Bez wdawania sie w szczegóły poradźcie jaką i gdzie kupić używany tanią
    lustrzankę cyfrową. Myślałem o końcówce minolty przed wykupieniem ich
    przez sony ( o ile nie napisałem właśnie nowej historii) albo jakimś
    canonie eos? MA to mieć tryby manualne, wymienne obiektywy, i jak
    najwiekszą matryce.
    na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-08-27 20:24:02
    Temat: Re: Jaka stara tania lustrzanka?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-27 20:18:39 +0000, Tomasz <t...@g...pl> said:

    > MA to mieć tryby manualne, wymienne obiektywy, i jak
    > najwiekszą matryce.

    wszystkie mają tryb manualny, wymienne obiektywy i matrycę aps, więc
    jak największa się nie uda.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-08-27 20:41:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 27, 4:24 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > wszystkie mają tryb manualny, wymienne obiektywy i matrycę aps, więc
    > jak największa się nie uda.

    Uda sie.
    Nie wszystkie tez, maja matryce aps.
    Najtaniej mozna kupic Canona 1D z matryca wieksza od aps, w cenie do
    400 dolarow
    Canona 60D mozna kupic za mniej niz 160 dolarow.
    Canona D20 za mniej niz 250 dolarow.
    Nawet sklep B&H ma taki sprzet za podobne ceny.
    Canony 30D widzialem na gieldzie w Wayne NJ, po 25 do 65 dolarow.
    Fuji S2 w cenie 225 do 260 dolarow, w doskonalym stanie.
    Fuji S5pro ponizej 450 dolarow i te, najbardziej polecam.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 4. Data: 2011-08-27 20:41:23
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > wszystkie mają tryb manualny, wymienne obiektywy i matrycę aps, więc
    > jak największa się nie uda.

    No, z Eosem nie uda się jakby troszkę bardziej... ;-)

    [mr.]

    PS.: Nie wspominając o 4/3...

  • 5. Data: 2011-08-27 20:45:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:18:39 +0200, Tomasz napisał(a):

    > canonie eos? MA to mieć tryby manualne, wymienne obiektywy, i jak
    > najwiekszą matryce.
    > na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Za drogo. Nie kupuj.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 6. Data: 2011-08-27 20:46:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

> [...]

    > najwiekszą matryce.
    > na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Pentaxy K110D, K100D powinny być jeszcze tańsze - bardzo ładnie
    współpracują z każdą optyką jaka da się przyczepić do bagnetu, a coś czuję,
    że masz ochotę podpinać aparat do jakiś dziwadeł nie będących obiektywem do
    lustrzanki - luneta, mikroskop itp.
    Matryce na wielkość wszytkie mają identyczne z dwoma wyjątkami: aparaty
    pełnoklatkowe tzw FF, ale z pewnością nie znajdziesz nic działającego
    spełniającego warunek "tanio". Drugi wyjątek to lustrzanki produkcji firmy
    Olympus. Matryca systemu 4/3 nie jest dużo mniejsza od tych APS-C, ale dla
    porządku należy o tym wspomnieć.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2011-08-27 21:36:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Adam Płaszczyca:

    Ohoho!

  • 8. Data: 2011-08-27 21:51:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-27 22:18, Tomasz pisze:

    > na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Obawiam się, że nikt taniej nie będzie chciał sprzedać SPRAWNEGO
    aparatu. W końcu zdjęcia robi.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    Nie muszisz głosować na PO/PiS/SLD/PSL, poniżej znajdziesz link, gdzie

  • 9. Data: 2011-08-27 21:53:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    No i nie dokończyłem myśli.
    Napisz, do czego ci aparat. Jeśli potrzebujesz wysokich czułości, to z
    aparatów w tej cenie - tylko Canon, bo tylko on ma CMOS, który szumi
    dużo mniej niż konkurencja z tamtych lat.

    WAIDODAYO!

  • 10. Data: 2011-08-27 21:57:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 27, 4:46 pm, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Olympus. Matryca systemu 4/3 nie jest dużo mniejsza od tych APS-C, ale dla

    Cos ubogo u ciebie z tymi formatami matryc w lustrzankach.
    Nie liczac formatow wiekszych niz maloobrazkowe, to matryce w
    lustrzankach, wedlug kolejnosci od najwiekszej do najmniejszej, sa
    nastepujace:
    35 mm "pelny format"
    APS-H (Canon)
    APS-C (Nikon DX, Pentax, Sony)
    APS-C (Canon)
    Foveon (Sigma)
    Four Third System.

    Ostatnio doszla nowa wielkosc matrycy w sigmie SD1 (23.5 x15.7) ale ta
    trzeba pominac, bo ani stara, ani tania, ani dobra, za te pieniadze.