  • 11. Data: 2011-08-28 08:23:49
    Temat: Re: Jaka stara tania lustrzanka?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-27 20:41:03 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Uda sie.
    Działające dostępne w Polsce? Wątpię.
    > Nie wszystkie tez, maja matryce aps.
    +/- ułamki milimetra. APS-C Canonowskie od Nikonowskiego różni się ile?

    > Najtaniej mozna kupic Canona 1D z matryca wieksza od aps, w cenie do
    > 400 dolarow
    400$ + transport do polski jakieś 50-100$ to jest minimum 450$ * 3% cła 13,5$
    463,5$*23%VAT = 106,60$. Czyli mamy 570,10$*2,91 =1662 zł.
    Przekroczyłeś budżet i to mcno.
    2,91 - średni Kurs $ w NBP

    > Canona 60D mozna kupic za mniej niz 160 dolarow.
    Gdzie? Kup mi z dziesięć sztuk. Płacą gotówką za Canona 60D

    > Canona D20 za mniej niz 250 dolarow.
    Takiego to nie było.
    A nawet jeżeli był to 20D to z250$ u Ciebie robi się jakieś 400-450 w
    Polsce. Co przy trzech złotych za dolara staje się mało atrakcyjne.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-08-29 06:29:43
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Uda sie.
    >Nie wszystkie tez, maja matryce aps.
    >Najtaniej mozna kupic Canona 1D z matryca wieksza od aps, w cenie do
    >400 dolarow
    >Canona 60D mozna kupic za mniej niz 160 dolarow.
    >Canona D20 za mniej niz 250 dolarow.
    >Nawet sklep B&H ma taki sprzet za podobne ceny.
    >Canony 30D widzialem na gieldzie w Wayne NJ, po 25 do 65 dolarow.
    >Fuji S2 w cenie 225 do 260 dolarow, w doskonalym stanie.
    >Fuji S5pro ponizej 450 dolarow i te, najbardziej polecam.
    >
    >Ziggy Photo - American Professional Photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    Ty Debil Photographe
    a udało się zrozumieć o co pyta wątkotwórca?
    pozdr.
    gr

  • 13. Data: 2011-08-29 08:41:01
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 27.08.2011 22:18, Tomasz wrote:
    > witam
    >

    > Bez wdawania sie w szczegóły poradźcie jaką i gdzie kupić używany tanią
    > lustrzankę cyfrową. Myślałem o końcówce minolty przed wykupieniem ich
    > przez sony ( o ile nie napisałem właśnie nowej historii) albo jakimś
    > canonie eos? MA to mieć tryby manualne, wymienne obiektywy, i jak
    > najwiekszą matryce.
    > na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Minolte bym jednak odradzał, mimo ze sam miałem D5D i ciepło ją wspominam.
    Może A300 z kitem za 800zł?
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=39848&goto=n
    ewpost
    Marx

  • 14. Data: 2011-08-30 15:51:46
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-08-27 23:51, "Paweł W." pisze:

    > Obawiam się, że nikt taniej nie będzie chciał sprzedać SPRAWNEGO
    > aparatu. W końcu zdjęcia robi.

    Sam mam takiego zadbanego Pentaxa K100D ze śmieszną ilością nabitych
    klatek. Zupełnie nie widzę sensu pozbywać się go za takie grosze.
    Chociażby go zatyram duplikatorem, skanując domowe archiwum foto. Wątpię
    by z tych wypocin z Vili czy Zenita dało się wyciągnąć więcej niż 6mln.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 15. Data: 2011-08-30 16:30:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 27 Aug 2011 23:51:35 +0200, "Paweł W."

    >Obawiam się, że nikt taniej nie będzie chciał sprzedać SPRAWNEGO
    >aparatu. W końcu zdjęcia robi.

    Za 800 zł to kupiłem używanego K100D, trzy lata temu, na gwarancji. Za
    4-5 letni podstawowy model więcej niż 500 zł bym nie dał, to jednak
    jest ryzyko.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 16. Data: 2011-08-31 04:11:56
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najwiekszą matryce.
    > na aalledrogo coś koło 800 zł sie zaczyna. nie za drogo trochę?

    Zobacz 1000D. To prosty model ale dla wielu wystarczający. Do tego nie tak
    stary jak 350D - jeszcze nawet są w niektórych sklepach. Nowy nie był drogi
    więc używany też nie powinien.

  • 17. Data: 2011-08-31 16:18:11
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Canon 20d/30d z juz wynmieniona migawka :)

  • 18. Data: 2011-09-05 19:53:51
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 27/08/2011 21:18, Tomasz wrote:
> [...]
    > przez sony ( o ile nie napisałem właśnie nowej historii) albo jakimś
    > canonie eos? MA to mieć tryby manualne, wymienne obiektywy, i jak

    http://www.ebay.co.uk/ctg/Pentax-ist-DS-6-1-MP-Digit
    al-SLR-Camera-Black-Kit-w-Pentax-18-55mm-Lens-/10181
    5884

    mam ten model, do tej pory służy. Wszystko co wymagasz, system inny.

    B.

  • 19. Data: 2011-09-07 09:41:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 4:23 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

> [...]
    > A nawet jeżeli był to 20D to z250$ u Ciebie robi się jakieś 400-450 w
    > Polsce. Co przy trzech złotych za dolara staje się mało atrakcyjne.

    Literka D, popindolila mi sie miejscami przy obydwu modelach canona,
    60 i 20.
    Natomiast, co do malej atrakcyjnosci, to najbardziej odnosi sie do
    zycia w polsce.

  • 20. Data: 2011-09-07 10:50:46
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >zycia w polsce.

    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    ;)
    gr