    From: Kaiko <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Date: Mon, 22 Jun 2009 18:43:18 +0200

    Cześć,
    piszę tu do Was na grupę, ponieważ padła mi dziś ładowarka BC-900...
    którą przez pierwszy okres użytkowania sobie bardzo chwaliłem i
    zastanawiam się nad czymś w jej miejsce - tylko zdecydowanie nie kolejną
    BC-900. Bardzo się zraziłem. Zbyt awaryjne, a do gwarancji ja nie mam
    nerwów - wole coś co działa i gdyby nie fakt, że przejechałem się
    strasznie na tej BC-900 nie pisałbym tu do Was. Po prostu naczytałem się
    masy pozytywnych opinii na necie i skonczyło się tak:

    http://kaiko.pl/index.php?option=com_content&view=ar
    ticle&id=58&Itemid=63
    czyli zginęła, ale ja nie o tym (jak ktoś ma ochotę to zapraszam do
    poczytania mej wyjątkowo wściekłej recenzji tej ładowarki).

    Wziąłbym od ręki MH-C9000 albo coś innego (jestem otwarty na
    propozycje). Tylko bym był bardzo wdzięczny jakby ktoś mi potwierdził,
    że po roku/dwóch regularnego użytkowania (ładowanie ok. 2 kompletów na
    tydzień) wszystko jest w porządku. Opinii na necie jest dużo ale
    wszystkie "suche" - sam po pierwszym miesiącu użytkowania polecałem
    swoją BC-900 wszystkim, ale teraz bym tego nie zrobił.

    Dlatego zanim kupię mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto już jej
    doświadczył ewentualnie jakiejś innej pozwalającej mi kontrolować
    zużycie akumulatorów.

    Będę nią ładował Sanyo Eneloopy.

    Dzięki za pomoc.

    Kaiko